کد خبر: 378348
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۰:۴۲:۰۸
| |

سید کمال‌الدین شهریاری، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

تنها راه مقابله با سلطه‌گران مقاومت با پشتوانه وحدت است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تنها راه مقابله با خواسته‌های سلطه‌گران جهان مقاومت و ایستادگی با پشتوانه وحدت و همدلی است.

تنها راه مقابله با سلطه‌گران مقاومت با پشتوانه وحدت است
کد خبر: 378348
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ۱۰:۴۲:۰۸

اعتمادآنلاین| سید کمال‌الدین شهریاری، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران تهرانی، بیان کرد: ما در حدود 41 سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردیم و انقلاب ما دارای اصول و زیرساخت‌هایی معین است و کلید واژه انقلاب استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است. ما در هر مقطعی از زمان اگر بخواهیم هویت انقلابی خود را حفظ کنیم در گام اول باید از استقلال آزادی و جمهوریت اسلامی خود دفاع کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما قبل از انقلاب نه از آزادی برخوردار بود و نه از استقلال. به همین دلیل ابرقدرت‌ها در آن دوران همانند تسلط بر برخی از کشورهای منطقه‌ای امروزی بر ایران نیز سلطه داشتند، اما زمانی که جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنها قد علم کرد و راه سلطه را بر آنان بست دشمنان ما به مقابله با نظام اسلامی پرداختند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با پراکندن شعارهایی نظیر حقوق بشر، تروریسم و نامتعارف بودن موشک‌ها و سلاح‌های جمهوری اسلامی و نگرانی‌های بی‌مورد در خصوص فعالیت هسته‌ای در سطح جهانی ایران را تحت فشار قرار دادند، اما همواره نظام اسلامی در مقابله این زیاده‌خواهی ایستاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که دشمن عرصه را بر ما تنگ کرده بود و با اشغال کشورهای همسایه قصد داشت تا فشار حداکثری بر ما وارد کند، ایران به سمت تشکیل محور مقاومت برای رویارویی با ابرقدرت‌ها رفت. کشورهای عضو محور مقاومت دارای منافع مشترک منطقه‌ای بوده و همگی مخالف سلطه‌گری آمریکا هستند. امروز اگر بعد از 41 سال بخواهیم مقاومت را کنار بگذاریم در حقیقت تلاش انقلابی 41 ساله را نادیده گرفته‌ایم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم نسل‌های قبلی و هم نسل‌های کنونی و هم نسل‌های آینده هیچ‌ کدام از ما نمی‌پذیرند که به مقاومت در برابر استکبار پشت کنیم. رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز جمعه تهران که نقطه عطفی در تاریخ نماز جمعه‌های کشور بود، بر حفظ محور مقاومت و ایستادگی و پایداری در برابر دشمنان تاکید کردند. امروز محور مقاومت از گذشته قدرتمند شده ولی در نقطه‌ای قرار دارد که می‌تواند صراحتا اعلام کند که ما قدرت‌های خارجی به خصوص آمریکا را در منطقه نمی‌خواهیم.

شهریاری در ادامه با تاکید بر این‌که محور مقاومت درحال دستیابی به ثمره تلاش‌های چندین ساله سرداران خود است، بیان کرد: در حمله به پایگاه عین الاسد محور مقاومت قدرت مطلقه منطقه‌ای خود را به رخ کشید و در آینده سرنوشت مردم منطقه به دست این محور رقم خواهد خورد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اظهار کرد: برگزاری نمازجمعه روز گذشته در تهران به امامت مقام معظم رهبری حرکتی ارزشمند بود و خود پاسخی اثباتی به کسانی بود که سعی دارند مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند. در همه کشورها سلایق مختلفی وجود دارد و تا زمانی که نظرات ساختارشکنانه نباشد نظام اسلامی آنقدر قدرت دارد تا آنها را بشنود، اما برخی از رفتارهای ساختارشکنانه توهین به ملت است و باید از آنها پرهیز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها