کد خبر: 383896
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران:

 مردم با حضور خود در راهپیمایی حماسه‌ای دیگر خلق کردند

استاندار تهران با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: امروز مردم با حضور خود حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

 مردم با حضور خود در راهپیمایی حماسه‌ای دیگر خلق کردند
کد خبر: 383896
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، گفت: مردم با بصیرت و انقلابی ایران امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشارکت ویژه‌ای داشتند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند که نشان دهنده این است که ما در مسیر اقتدار قرار گرفته‌ایم و همه توطئه‌ها را خنثی خواهیم کرد.

وی افزود: آنچه که راهپیمایی امسال را با سال‌های گذشته متمایز می‌کند همزمانی راهپیمایی 22 بهمن ماه با اربعین شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی است که توسط آمریکای جنایتکار در اقدامی تروریستی این سردار را که مظهر امنیت و آرامش در منطقه بود به شهادت رساند.

بندپی ادامه داد: در تداوم این اقدام دشمنان ما از هیچ توطئه‌ای علیه این نظام و انقلاب فروگذار نیستند. بر همین اساس مردم انقلابی ما امروز حضوری پرشور دارند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند که نشان دهنده این است که ما در مسیر اقتدار قرار گرفته‌ایم و به یاری خداوند تمامی توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: امروز با این مشارکت حداکثری به استقبال حضور حماسی دیگری در دوم اسفند ماه سال جاری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم رفت.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها