کد خبر: 386384
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۰۷:۳۶
| |

بیژن سلیمان پور، رئیس ستاد انتخابات استان قم:

مردم قم حضوری حداکثری در انتخابات داشته‎اند

بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی قم گفت: مردم قم مشارکتی حداکثری در ساعات اولیه صبح تاکنون داشته‌اند.

مردم قم حضوری حداکثری در انتخابات داشته‎اند
کد خبر: 386384
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۰۷:۳۶

اعتمادآنلاین| بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی قم در خطبه‌های پیش از نماز ظهر امروز در مصلای قم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: امروز در کشور عزیزمان بنا به تعبیر رهبری در معرض آزمون بزرگی قرار گرفتیم و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم و خیره کننده نظام و لبیک به رهبری پای صندوق های اخذ رای می‌آئیم.


معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی قم افزود: امروز ملت شریف ایران در اعلام انزجاز از دشمنان این سرزمین و در اثبات حقانیت این نظام و نشان دادن وحدت و اقتدار نظام، پای صندوق های رای می آیند و انشالله انتخابات را به عنوان برگ زرینی در 41 سال پیروزی انقلاب اسلامی در منظر دید جهانیان به نمایش می‌گذارند.


وی بیان کرد: در دوم اسفند ماه نشان می‌دهیم که به کوری چشم دشمنان نظام مقدس بیش از هر زمان دیگری در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.


سلیمان پور عنوان کرد: نظام ایران با صدور انقلاب امام و با رهبری حکیمانه به عنوان یاور همه مظلومان جهان نقش مهم و تاثیر گذاری را در معادلات منطقه و مسائل جهان دارد و این دستاورد مهمی برای ادامه راه در این مسیر مقدس و تداوم عزت و اعتلای ایران اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز پیروزی بزرگی را رقم زد، رهبری فرمودند انتحابات فرصتی است که در آن باید بتوانیم علاقه مندان و وفاداران به نظام را شاد کنیم و دوری از یاس و ناامیدی را به جبهه باطل و دشمنان نظام نشان دهیم.


رئیس ستاد انتخابات استان قم اظهار کرد: ما در حوزه انتخابات تا این لحظه با برنامه ریزی جامع در بخش‌های مختلف اجرایی و پشتیبانی و آموزشی و امنیتی از اولین دقایق شاهد حضور مردم در پای صندوق ها بودیم.


وی گفت: امروز همه مردم قم آمدند تا بگویند همیشه در صحنه هستند و حامی امام و ولی امر و رهبری هستند، آنها آمدند تا نشان دهند هیچ وقت نمی گذارند کوچک‌ترین آسیبی از یاوه گویان به نظام و انقلاب وارد شود.


سلیمان پور عنوان کرد: در زمینه تامین امنیت کارهایی انجام شد و در حال حاضر شرایط مطلوب و آرامش و نظم و امنیت در قم حاکم است و مردم قم مشارکتی حداکثری در ساعات اولیه صبح تاکنون داشته‌اند.


وی تصریح کرد: امید است با تلاش خدمت گذاران در بخش های مختلف دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی روز خوبی را در پای صندوق های رای در کنار شما تجربه کنیم.


رئیس ستاد انتخابات استان قم اظهار کرد: امروز مردم روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت می کنند، مرم ولایت مدار قم در انتخابات نقش موثری داشتند و از میانگین مشارکت مردم درصد بالایی حضور داشتند و تا این لحظه نیز مشارکت خوب است.


وی بیان کرد: امیدواریم این مشارکت تا پایان ساعات ادامه داشته باشد و همان طور که از دقایق اولیه پای صندوق ها آمدند، رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند چرا که در ساعات پایانی ازدحام زیادی وجود دارد و برای حفظ آرامش و نظم به موقع پای صندق های رای بیایند.


سلیمان پور گفت: حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است، ما قدردان مشارکت های مردمی هستیم و حضور پرشور مردم در انتخابات، سیلی محکم دیگری بر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از سیلی قبلی به عین الاسد است

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها