کد خبر: 390021
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۶:۰۱
| |

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

مردم و مسئولان در مقابله با کرونا در کنار هم باشند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد که امروز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید همراه با مردم در کنار یکدیگر بایستند تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

مردم و مسئولان در مقابله با کرونا در کنار هم باشند
کد خبر: 390021
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۳۶:۰۱

اعتمادآنلاین| احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، با اشاره به نقش همبستگی ملی و اعتماد عمومی در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: همه ما باید به وزارت بهداشت اعتماد کنیم. مسئولان درمانی کشور اقدامات پیشگیرانه خوبی را در دستور قرار داده‌اند و پزشکان و پرستاران با قدرت در عرصه هستند.

وی اظهار کرد: عزم جدی در کل کشور برای مبارزه با این ویروس شکل گرفته است. دولت، مجلس و قوه قضاییه همگی برای مقابله با این ویروس در کنار هم هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد : عزم جدی برای مقابله با کرونا در کل کشور شکل گرفته است و ما هیچ راهی جز مبارزه همه جانبه با این ویروس نداریم. امروز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید همراه با مردم در کنار یکدیگر بایستند تا این ویروس ریشه کن شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مشارکت اجتماعی در مقابله با این ویروس بیان کرد: قطعا هر چقدر مشارکت اجتماعی مردم بالاتر باشد و مردم نیز اصول بهداشتی را رعایت کنند ما در مقابله با این ویروس موفق‌تر خواهیم شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها