کد خبر: 390063
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۴:۳۴
| |

قدرت‌الله حمزه، منتخب مردم در مجلس یازدهم:

حامی تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس آینده هستم

منتخب مردم شهرستان‌های اردل،فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل مهم در مجلس آینده پیگیری تصویب قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، بنابراین از برنامه‌های آینده ما پیگیری تصویب این موضوع است.

حامی تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس آینده هستم
کد خبر: 390063
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۴:۳۴

اعتمادآنلاین| قدرت‌الله حمزه، منتخب مردم در مجلس یازدهم، در خصوص اولویت‌های خود برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس باید قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین در کشور باشد، بنابراین تلاش می‌کنم قوانینی در کشور به تصویب برسد که این قوانین در راستای حل مشکلات کشور باشد.

منتخب مردم شهرستان‌های اردل،فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال مهم‌ترین مسئله در چهارمحال و بختیاری باتوجه به نرخ بالای بیکاری است، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل اشتغال نیازمند توجه ویژه به گردشگری، کشاورزی، صنایع‌دستی و دامپروری هستیم.

وی ادامه داد: صنعت پیشرفته‌ای برای اشتغال در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، بنابراین باید به سایر ظرفیت‌ها در ایجاد اشتغال توجه شود.

حمزه تأکید کرد: یکی از مسائل مهم در مجلس آینده پیگیری تصویب قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، بنابراین از برنامه‌های آینده ما پیگیری تصویب این موضوع است.

منتخب مردم شهرستان‌های اردل،فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ وحدت در بین نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه اختلاف نظر جدی وجود ندارد و ما تلاش می‌کنیم با حفظ وحدت مشکلات استان را پیگیری کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها