کد خبر: 391227
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۸:۱۴:۰۲
| |

سلیمی، نماینده محلات در مجلس:

با همبستگی ملی کرونا را شکست می‌دهیم

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «باید با همبستگی ملی با کرونا مقابله کرد»، گفت: باید روحیه ملی را تقویت کرد تا بتوانیم مقابل کرونا پیروز شویم.

با همبستگی ملی کرونا را شکست می‌دهیم
کد خبر: 391227
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۸:۱۴:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات در مجلس گفت: با بروز این مشکل در سطح ملی باید همه دست به دست هم داده و برای حل آن تلاش کنیم. کرونا مشکلی است که مرز نمی‌شناسد و برایش اصولگرا و اصلاح‌طلب تفاوتی ندارد. باید همه با هر دیدگاهی دست به دست هم داده و با همه توان با کرونا مقابله کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: امروز دولت با تمام توان برای مقابله با کرونا به میدان آمده است در صورت وجود نواقص هم اکنون زمان طرح آن نیست نباید هر کسی بر طبل خود بکوبد و بر جنگ روانی دشمنان دامن زند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اخلال در روحیه ملی استفاده می‌کند این بار می‌خواهد از کرونا بهره گرفته تا به کشورمان آسیب زند پس نباید روحیه ملی را تضعیف کرد.

سلیمی ادامه داد: اکنون بیش از 40 کشور مبتلا به کرونا هستند، اما حجم عظیمی از اخبار رسانه‌های خارجی بر روی ایران متمرکز شده است این نشان می‌دهد دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما استفاده همدلی

می‌کنند پس باید با همبستگی ملی با این آسیب مقابله کرد که قطعا می‌توان پیروز میدان شد.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد براین‌که می‌توانیم کرونا را شکست دهیم، ادامه داد: پرستاران و پزشکان مجاهدانه و ایثارگرانه در میدان هستند همه باید دست به دست هم داده و به کادر پزشکی کمک کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها