کد خبر: 391847
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۳۹:۴۱
| |

ابراهیم نکو، نماینده پیشین مجلس:

تحمل چند وقت خانه‌نشینی هم به نفع مردم است و هم مسئولین

یک نماینده پیشین مجلس گفت: امروز مهم ترین موضوع جامعه ما سلامت فرد به فرد مردم است. با وجود آسیب‌های اقتصادی که به جامعه وارد شده است اولویت این است که همه به هشدارهای بهداشتی و درمانی توجه کنند و دولت هم کمک‌های حداکثری به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

تحمل چند وقت خانه‌نشینی هم به نفع مردم است و هم مسئولین
کد خبر: 391847
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۳۹:۴۱

اعتمادآنلاین| ابراهیم نکو، نماینده پیشین مجلس، در ارتباط با ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: هنوز خانواده های زیادی وجود دارند که درآمدشان روزانه است و برای امرار معاش‌شان باید هر روز از خانه بیرون بیایند. ما هنوز برای این قشر در سطح وسیع فکری نکردیم و برای مبارزه با کرونا باید به این قشر فکر کرد.

وی ادامه داد: دیگر اقشاری که می توانند خانه بمانند هنوز باور نکرده‌اند باید با در خانه ماندن از این بحران عبور کرد.

این فعال سیاسی گفت: درست است که شب عید است و بازار کار در حالت عادی باید رونق داشته باشد اما، دولت با اعطای وام ها وتسهیلات مالی می تواند هم از رکود ناشی از این بیماری عبور کند و هم بهداشت و سلامت جامعه را حفظ کند.

وی افزود: امروز مهم ترین موضوع جامعه ما سلامت فرد به فرد مردم است. با وجود آسیب های اقتصادی که به جامعه وارد شده است اولویت این است که همه به هشدارهای بهداشتی و درمانی توجه کنند و دولت هم کمک های حداکثری به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

نکو همچنین گفت: سرایت این ویروس در تجمعات، گردهمایی ها و محل های پر تعدد با سرعت تصاعدی پیش می رود و هرچه سرعت آن بیش‌تر شود، کشور را بیش‌تر دچار مشکل می کند. تحمل چند وقت خانه نشینی هم به نفع مردم است و هم مسئولین.

وی در پایان گفت: وظیفه همه ما است که به هشدارها و تذکرات وزارت بهداشت و درمان توجه کنیم . رعایت این اصول بهداشتی یک وظیفه ملی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها