کد خبر: 394243
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۱:۵۵
| |

عدل هاشمی‌پور، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خبر داد:

تامین یک میلیاردریال اعتبار جهت مبارزه با کووید 19

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ یک میلیارد ریال جهت مبارزه با ویروس کرونا به حساب نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.

تامین یک میلیاردریال اعتبار جهت مبارزه با کووید 19
کد خبر: 394243
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۱:۵۵

اعتمادآنلاین| عدل هاشمی پور، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجل، شنبه 24 اسفند ماه در جمع خبرنگاران افزود: از طریق رایزنی با خیرین و تامین مبلغ یک میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ایمنی و مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تامین شده است.

وی اظهار کرد: در پی شیوع و ابتلا به ویروس کرونا و درخواست مردم، رسانه ها، سازمان‌های مردم نهاد و متولی به ویژه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم توجه و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری خطرناک، وظیفه دانستم علاوه بر پیگیری و مکاتبه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور از ظرفیت خیرین در رفع این بحران استفاده بنمائیم که خوشبختانه موفق به اختصاص یک میلیارد ریال در این زمینه شدیم که مستقیما به حساب سازمان نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.


نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و طلب دعای خیر در حق انسان‌های بزرگی که همواره در مواقع حساس و ضروری به کمک هم نوعان خود می آیند، تصریح کرد: جای بسی تآسف است که از سوی دیگر عده ای سودجو با احتکار و گرانفروشی سعی در وخامت اوضاع را دارند که از مسئولان نظارتی، امنیتی و قضایی خواهانم که بدون اغماض و در سریع ترین زمان ممکن به این امور رسیدگی و نتیجه را نیز به اطلاع مردم شریف برسانند.

هاشمی پور خطاب به مردم و مسئولان تصریح کرد: از همه مردم می خواهم که توصیه ها و راهکارهای بهداشتی و درمانی را جدی بگیرند و از تلاش پرسنل و کادر بهداشتی، درمانی، پزشکی و همه عوامل دست اندرکار مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری کسبه و بازار و تمامی صنوفی که در مبارزه با این بیماری همکاری می کنند، بیان کرد: امیدوارم سازمانها و مردم بیش از هر زمان دیگری همدیگر را درک کنند و نسبت به یکدیگر لطف و مساعدت داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها