کد خبر: 395372
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۵:۵۱
| |

حسن بهرام‌نیا، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

تمکین از دستورات ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه ضروری است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همه باید توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند چراکه توجه به این نکات هم از لحاظ شرعی و هم دینی و هم اخلاقی حائز اهمیت است.

تمکین از دستورات ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه ضروری است
کد خبر: 395372
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۵:۵۱

اعتمادآنلاین| حسن بهرام‌نیا، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا هم برای حفظ سلامت خودمان و هم به عنوان حق‌الناس ضروری است. کشور امروز با این ویروس خطرناک مواجه است و مسئولان دائما هشدار می‌دهند که برای ریشه کن شدن این ویروس باید در خانه ماند و ارتباط با دیگران را به حداقل رساند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان بهداشتی، پزشکان و ستاد مقابله با کرونا همگی بر ماندن در خانه تاکید دارند و مقام معظم رهبری نیز ورود کرده و با تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد نیز حجت برما تمام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: هر کس که از دستورالعمل‌های ستاد تمکین نکند به ضرر خود و خانواده و جامعه است. هر چند ماندن در خانه سخت است و همه عادت به مسافرت کردن و دید و بازدید در این ایام دارند اما برای حفظ سلامت خود و جامعه ضروری است.

وی در ادامه تاکید کرد: همه باید توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی گرفته چراکه توجه به این نکات هم از لحاظ شرعی و هم دینی و هم اخلاقی حائز اهمیت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها