کد خبر: 401400
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۸:۰۰:۱۳
| |

سید کمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

نهادهای مسئول در مبارزه با کرونا ارزشمند عمل کردند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: عملکرد مجموعه نهادهای مسئول به ویژه وزارت بهداشت و سایر نهادها در مبارزه با کرونا ارزشمند است هر چند که در ابتدا نواقصی وجود داشت.

نهادهای مسئول در مبارزه با کرونا ارزشمند عمل کردند
کد خبر: 401400
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۸:۰۰:۱۳

اعتمادآنلاین| سید کمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به عملکرد نهادهای مسئول در امر مبارزه با شیوع کرونا در کشور بیان کرد: این موضوع در گستره جهانی رخ داده و همه دنیا را درگیر کرده است و در این زمینه هیج تفاوتی میان کشورهای غربی یا شرقی وجود ندارد، اما همه عوامل درمانی و همه کسانی که در ابعاد مختلف ایثارگری کردند و شهید راه سلامت مردم شدند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. کاری که وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور و به ویژه نیروهای مسلح انجام دادند و به مردم خدمت کردند با آن چه امروز آمارهای رسمی نشان می‌دهد تاثیرگذار بوده است و کمک آنها و نیز خیرین باعث شده که به وضعیت بهتری در مبارزه با این ویروس برسیم.

سخنگوی جهبه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که کاری که وزارت بهداشت برای مبارزه با شیوع کرونا انجام داده با توجه به شرایطی که ما در آن قرار داریم ارزشمند و قابل دفاع است، اظهار کرد: به هر حال لازم بود کارها هم زودتر از این انجام شود که در این زمینه نواقصی وجود دارد به طوری که اوایل به نظر می‌رسید خیلی توجهی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نمی‌شود، اما در حال حاضر و بعد از گذشت زمان شاهدیم که کارها به صورت قابل قبولی پیش رفته است.

وی تاکید کرد:حتی اگر بخواهیم در مقام مقیاسه با سایر کشورهای اطراف و یا حتی دولت‌های اروپایی وضعیت خودمان را بررسی کنیم، می‌بینیم که با وجود برخی محدودیت‌ها در حال حاضر عملکرد وزارت بهداشت و سایر مسوولان و نهادهای اجرای و نیروهای مسلح قابل قبول است.

سجادی با بیان این که وقتی دولت تصمیمی را برای کاهش عبور و مرور و کمتر شدن حضور افراد در ادارات اتخاذ می‌کند باید به شکلی برخورد کند کسی در اجرای آن تردیدی به خود راه ندهد، تصریح کرد: اگر این طور باشد به همان شرایطی می‌رسیم که در اوایل شیوع کرونا در کشور شاهد آن بودیم. برخی از ادارات و حتی واحدهای اقتصادی بخش خصوصی چندان این موضوع را جدی نمی‌گرفتند و مردم هم وقتی می‌دیدند مصوبات مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد اعتمادشان به آن کم می‌شود و در نتیجه شرایطی پیش می‌آید که مردم بدون توجه به مصوبات و مقررات در جامعه حضور پیدا می‌کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به وضعیت ادارات در روزهای نخست شیوع کرونا در کشور اظهار کرد: ما در جامعه اسلامی کارمندان یکی از معدود تشکل‌های بودیم که نامه‌ای خطاب به دولت نوشتیم و از آن‌ها درخواست کردیم تعطیلی ادارات را جدی بگیرند اما متاسفانه دراوایل کار چندان توجهی به این موضوع نشد اما در نهایت خودشان به این نتیجه رسیدند اما اگر از همان ابتدا به این موضوع توجه می‌کردند قطعا تعداد متوفیان و مبتلایان کمتر می‌شد.

سجادی در پایان اظهار کرد: البته کاری که دولت برای تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس انجام داد بسیار پسندیده و درست و به موقع بود، ولی کاش در مورد ادارات هم آن تردید و تاملی که انجام شد صورت نمی‌گرفت و زودتر به تعطیلی ادارات هم توجه می کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها