کد خبر: 404493
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۱:۳۹:۲۵
| |

تشکر یک فعال سیاسی از مجلس دهم برای اصلاح یک قانون

میرلوحی گفت: از مجلس دهم برای اصلاحیه قانون انتخابات باید تشکر کرد.

تشکر یک فعال سیاسی از مجلس دهم برای اصلاح یک قانون
کد خبر: 404493
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۱:۳۹:۲۵

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی در ارزیابی عملکرد مجلس دهم، از تصمیمات اخیر این مجلس در تصویب دو اصلاحیه در مورد قانون انتخابات و نظارت استصوابی انجام تشکر کرد.

این فعال سیاسی گفت: این دو مورد، موضوعات مهمی بود که امیدوارم شورای نگهبان هم آن را تایید کند. تقریبا یک هفته از عمر این مجلس باقی مانده است و وارد فاز جمع‌بندی و خداحافظی خواهند شد؛ بعید می دانیم فرصت برای قانون‌گذاری داشته باشند.

وی در ارتباط با کارهایی که مجلس دهم می توانست انجام دهد، اما فرصتش را از دست داد نیز گفت: این مجلس در شرایط مهمی بر سر کار آمد مردم با شور و حضور حداکثری به لیست امید و این مجلس رای دادند. بعد از برجام و استقرار این مجلس امیدها زیاد بود. شعارهایی که این مجلس با آن به سر کار آمد حاکی از امید و آرامش بود. معیشت مردم از مباحث دیگری بود که نمایندگان مجلس دهم بر آن تاکید داشتند.

وی افزود: شاهد هستیم که در این سال‌ها کشور توانسته با تحریم‌ها مقابله کند و حتی در این حادثه اخیر کرونا هم توانست روی پای خود باشد، اما به نظر می رسد مجلس می توانست با هماهنگی دولت تصمیمات دیگری بگیرد و جایگاه خود را ترفیع دهد.

میرلوحی گفت: فراکسیون امید می‌توانست با پشتوانه رایی که از مردم داشت در تصمیمات جدی‌تری در حوزه اقتصاد و فرهنگ و در مناسبات بین‌المللی و حفظ برجام کمک کند. همچنین در داخل نیز می‌توانست قوی‌تر عمل کند. برجام شرایط را خیلی عوض کرده بود، فضای بین‌المللی را تغییر داد و بر این اساس مجلس می‌توانست تصمیمات جدی‌تری را در مورد مسائل بین‌المللی و اقتصادی تا قبل از خروج ترامپ از برجام بگیرد، اما فرصت سرمایه‌گذاری‌ها و خصوصی‌سازی‌ها از دست رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها