کد خبر: 413593
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۰۷:۰۸
| |

هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام:

اقبالی برای احمدی‌نژاد و قالیباف  در 1400‌ هم وجود ندارد

عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: احمدی‌نژاد را برای کشور یک عنصر مزاحم و مضر می‌دانم. اندیشه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌احمدی‌‌نژاد پوپولیستی، عوام‌فریبانه و عمل‌گرایانه است. اندیشه و خط مشی او را دارای چارچوب‌های منظم و مدرن که برای کشور صلاح و نجات باشد و برای مردم آرامش بیاورد، نمی‌دانم.

اقبالی برای احمدی‌نژاد و قالیباف  در 1400‌ هم وجود ندارد
کد خبر: 413593
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۹:۰۷:۰۸

اعتمادآنلاین| هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام، در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات 1400 شرایط برای حضور کاندیداهای اصلاح‌طلب فراهم است؟ گفت‌: به عنوان یک ایرانی مسلمان باید بگویم، انتخابات باید سمبل حضور یک ملت با هر نگاه و اندیشه‌ای باشد. اگر به عنوان اصلاح‌طلب احساس کنیم برای انتخابات کاندیدا داریم و کاندیدای موردنظرمان تائید صلاحیت می شود بنابراین می‌توانیم اظهارات‌مان را در کشور اعمال کنیم و همچنین کاندیدا معرفی و در انتخابات‌ شرکت کنیم. اما اگر احساس کنیم که قرار است تک صدایی باشد و صدایی غیر از آن تک صدا مطرح نباشد آن‌ وقت کاندیدا معرفی کردن چه معنایی دارد؟ ما وقتی می‌توانیم مدعی باشیم که نفرمان، اعتقاد و اندیشه‌مان بتواند به قدرت راه یابد.

این فعال سیاسی در خصوص اینکه آیا کسب قدرت اصلح است؟ گفت: بله، در اینکه انسان بتواند نظرات و نظر اصلاح طلبی خود را اعمال کند باید در قدرت باشد اگر قدرت نداشته باشیم و کاره‌ای نباشیم، به چه دردی می‌خورد؟ اصلاح‌طلبی که یک دیدگاه، اندیشه و عمل است باید حتما روش‌داران و روش‌مندان بتوانند در قدرت حضور داشته باشند اگر قرار نیست در قدرت باشند شرکت کردن و کاندیدا معرفی کردن، هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت.

غفاری تاکید کرد: اصلاح‌طلبان اصلا فتنه‌گر نیستند و دنبال فتنه هم نیستند. اصلاح‌طلبان‌ نجات مردم و کشور را می‌خواهند و به انقلاب و قانون اساسی وفادار هستند. اصلاح‌طلبان پوپولیستی و تک صدایی را قبول ندارند و معتقدند، باید دموکراسی باشد و معتقدند همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند. کشور برای همه است و کسانی که به آرمان‌های ایران معتقد هستند.

او در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد را برای کشور یک عنصر مزاحم و مضر می‌دانم. اندیشه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌احمدی‌‌نژاد پوپولیستی، عوام‌فریبانه و عمل‌گرایانه است. اندیشه و خط مشی او را دارای چارچوب‌های منظم و مدرن که برای کشور صلاح و نجات باشد و برای مردم آرامش بیاورد، نمی‌دانم. احراز صلاحیت احمدی‌‌نژاد برای کشور هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و کسانی که گمان می‌کنند، احمدی‌نژاد می‌تواند تغییر جهت بدهد، او‌ سمت و جهتی ندارد که تغییر بدهد. مردم حاضر نیستند تجربه 8 سال ریاست جمهوری که پشت سر گذاشتند را دوباره تکرار کنند، مردم دیدند کشور چه وضعیتی داشت و درگیر سقوط اقتصادی و سیاسی و حتی معنوی شد. احمدی‌نژاد و قالیباف در 1400‌ باز هم شکست می‌خورند و اقبالی برای‌شان وجود ندارد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها