کد خبر: 419473
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۶:۳۵:۰۰
| |

فوری/ توقف حکم اعدام سه جوان حوادث آبان 98 تکذیب شد+ عکس

در پی انتشار خبری درباره توقف حکم اعدام سه جوان حوادث آبان 98 مرکز رسانه قوه قضاییه این خبر را تکذیب کرد.

فوری/ توقف حکم اعدام سه جوان حوادث آبان 98 تکذیب شد+ عکس
کد خبر: 419473
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۶:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در پی انتشار خبری درباره توقف حکم اعدام سه جوان حوادث آبان 98 مرکز رسانه قوه قضاییه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر صدور دستور اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه، مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد همچنانکه روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری اعلام کرد «ممکن است در فرایند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال 477 قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند». بنابراین در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضائیه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.

از سوی دیگر مدیرعامل خبرگزاری رسمی قوه قضاییه خبر توقف حکم اعدام سه جوان حوادث آبان 98 را تکذیب کرد.

مهدی کشت‌دار در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خبری که یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر دستور آیت الله رییسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه منتشر کرده است «صحت ندارد».

مهدی کشت‌دار

گفتنی است یکی از خبرگزاری‌ها پیش از این خبر داده بود به دستور سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه مستند به ماده 477 برای سه جوان اعدامی اعاده دادرسی صادر شده است.

این خبرگزاری تاکید می‌کرد: بدین ترتیب برای این سه نفر اعاده دادرسی صورت خواهد گرفت و عملا اجرای حکم برای آنها متوقف شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها