کد خبر: 420911
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۱۲:۳۴:۳۷
| |

طرح اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب در کمیسیون شوراها بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

طرح اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب در کمیسیون شوراها بررسی شد
کد خبر: 420911
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۱۲:۳۴:۳۷

اعتمادآنلاین| علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی که در مجلس قبل بررسی شده بود و شورای نگهبان به آن ایراد گرفته بود با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار شد تا کارگروهی ویژه در کمیسیون تشکیل شده و به مسائل مربوط به تشکل‌های صنفی کانون‌های بازنشستگان و خانه‌های نظیر خانه فرهنگ و هنر بپردازد و راجع به هر کدام جداگانه تصمیم گیری کند. در این طرح به صورت کلی به اینها اشاره شده بود. قرار بر این شد تا هر کدام در این کارگروه تعیین و تکلیف شود.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه تصریح کرد: در ادامه طرحی مربوط به بررسی صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات مجلس که در دوره قبل طراحی شده بود و شورای نگهبان به آن ایراد گرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با نظر نماینده شورای نگهبان و مرکز پژوهش‌ها این طرح به اندازه کافی پاسخگو نبود و قرار شد کارگروهی تشکیل شود و طرح کامل تر شده و تمام مسائل را در برگیرد. طرح نهایی باید بررسی صلاحیت نمایندگان و زمان بندی ثبت نام را در برگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در جلسه بعد از ظهر کمیسیون نیز قرار است تعیین تکلیف کمیته‌های کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها