کد خبر: 423148
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۵:۳۶
| |

شکایت از میرسلیم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رفته است؟

رضایی کوچی با رد دریافت مبلغ اعلام شده از طرف میرسلیم گفت: میرسلیم باید بر اساس مدارک اعلام کند که این مبلغ به چه کسی و چه زمانی پرداخت شده است و هیات نظارت هم با بررسی اسناد با فرد یا افراد متخلف برخورد کند. فرقی هم نمی‌کند فرد متخلف بنده باشم، آقای قالیباف و یا شخص آقای میرسلیم!

شکایت از میرسلیم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رفته است؟
کد خبر: 423148
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۵:۳۶

اعتمادآنلاین| به دنبال انتشار گفت وگویی از موسی غضنفرآبادی در رسانه ها که اظهار کرده بود تاکنون شکایتی نسبت به سخنان مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بنده اخیراً در نامه ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایتی را نسبت به آقای سید مصطفی آقامیرسلیم تنظیم و به هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان فرستاده ام تا مدارک ایشان در خصوص رشوه 65 میلیاردی را که در رسانه ها علیه بنده مطرح می کند را بررسی و بر اساس آن تصمیم بگیرند.


وی با رد دریافت این مبلغ گفت: آقای میرسلیم باید بر اساس مدارک اعلام کند که این مبلغ به چه کسی و چه زمانی پرداخت شده است و هیئت نظارت هم با بررسی اسناد با فرد یا افراد متخلف برخورد کند. فرقی هم نمی کند فرد متخلف بنده باشم یا آقای قالیباف و یا شخص آقای میرسلیم!


رضایی کوچی گفت: با توجه به تعطیلی مجلس در هفته گذشته، این موضوع احتمالا در هفته جاری در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

گفتنی است طی چند ماه گذشته مصطفی میرسلیم بارها با اشاره به موضوع احراز تخلف در شهرداری دوران محمدباقر قالیباف به این نکته اذعان کرده بود که در مجلس دهم عده ای از نمایندگان با دریافت رشوه از طرح تحقیق و تفحص شهرداری تهران جلوگیری بعمل آورده اند.


آقای میرسلیم در تازه ترین اظهاراتش هم اعلام کرده است که مدارک و مستندات ادعای دریافت رشوه 65 میلیاردی را تقدیم قوه قضاییه کرده است.

منبع: مدآرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها