کد خبر: 427205
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

شبکه ماهواره‌ای dd tv کجاست و برای کیست؟

شبکه dd tv شبکه ماهواره‌ای تازه‌تاسیس فارسی‌زبان است که از کشور ترکیه پخش می‌شود و به صورت مشترک توسط دو نفر به نام‌های مجدزاده طباطبایی و فاتحی اداره می‌شود.

شبکه ماهواره‌ای dd tv کجاست و برای کیست؟
کد خبر: 427205
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز (سه‌شنبه 28 مردادماه) با انتشار خبر کشف حجاب بازیگر سریال پرمخاطب همگناه؛ پس از مجری گری صدف طاهریان در این شبکه ماهواره‌ای بار دیگر این سوال را در بین مخاطبان مطرح کرد که تازه ترین شبکه فارسی زبان خارجی که همانند شبکه جم برای جذب بازیگران داخل کشور مسابقه گذاشته برای کیست و کجاست؟

شبکه dd tv شبکه ماهواره‌ای تازه‌تاسیس فارسی زبان است که از کشور ترکیه پخش میشود و به صورت مشترک توسط دو نفر به نام‌های مجدزاده طباطبایی و فاتحی اداره می شود. این شبکه نیز مانند دیگر سایت‌های خارجی و برخی شبکه‌های ترکیه‌ای عمده درآمدش از طریق بنگاه‌های شرطبندی زیرنظر خود مجموعه تامین می شود.

این تلویزیون چند ماه پیش در ازای پرداخت دیپوزیت ماهواره یاهست ( پرداخت اولیه ) 6 ماه آفر پخش رایگان دریافت کرد.

با گذشت زمان و با توجه به عدم پوشش گسترده از یاهست در یوتلست منتقل می شود. این شبکه تقریبا 3 ماه بر روی ماهواره ترکمنعام با پوشش منطقه‌ای و اروپایی گسترده حضور داشت با پخش آزمایشی اش شهرتی بدست آورد اما پس از پخش رایگانش ترکمنعالم را ترک کرد.

این شبکه در پیج اینستاگرامش درمورد پیوستن آیتک جاویدنژاد ،بازیگر سریال همگناه، به شبکه ترکیه‌ای دی دی تیوی نوشت: سورپرایز شبکه دی دی تی وی برای شما همراهان عزیز! بزودی با برنامه‌های جدید با حضور آیتک عزیز در کنار شما خواهیم بود.

پیشتر صدف طاهریان به عنوان مجری برنامه آرتیست شو در این شبکه فعالیت خود را آغاز کرده بود.

منبع: مدآرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها