کد خبر: 429144
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۴:۲۲:۱۲
| |

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

مجلس به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیست

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تخت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

مجلس به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیست
کد خبر: 429144
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۴:۲۲:۱۲

اعتمادآنلاین| احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص ساماندهی شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: فضای مجازی واقعیت امروز دنیاست و مجلس نیز به دنبال نظام‌مند کردن این فضا است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی از آسیب‌های آن جلوگیری می‌کند، بیان کرد: فضای مجازی ارتباط عمده‌ای با مشاغل و کسب و کارهای مردم دارد.

وی افزود: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

علیرضابیگی ادامه داد: ممکن است در یک خانواده، کودکی به دلیل ندانستن یک جسم فلزی را در پریز برق فرو کند و دچار برق گرفتگی شود، آیا می‌توان به دلیل و جود این احتمال، خانه‌ها را از برق محروم کنیم و در تاریکی زندگی کنند؟

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با این استدلال که فضای مجازی مضراتی دارد، نباید این فضا را مسدود کرد بلکه باید استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها