کد خبر: 430070
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۳:۰۵
| |

نماینده جدید ولی فقیه در کردستان:

توسعه همه جانبه کردستان در اولویت است

نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان توسعه جامع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این استان را یکی از اولویت های مهم عنوان کرد و بر همکاری با نخبگان استان تاکید کرد.

توسعه همه جانبه کردستان در اولویت است
کد خبر: 430070
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۳:۰۵

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، ضمن اشاره به آشنایی خود به شرایط و وضعیت استان کردستان، اظهار کرد: با مسائل و وضعیت کلی و عمومی استان کردستان آشنا هستم و در جریان شرایط حاکم بر این استان قرار دارم.

وی ضمن اشاره به مطالعات خود در خصوص شرایط کلی حاکم بر استان کردستان، افزود: در کنار این مطالعات و صحبت‌های مختلف، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص استان کردستان را به صورت کامل مطالعه کرده و به همین دلیل چهارچوب کلی فعالیت در این استان را ترسیم کرده‌ام.

نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان ضمن اشاره به ترسیم یک نقشه جامع و کامل برای توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در استان، بیان کرد: نماینده ولی فقیه نه در یک مقام اجرایی، بلکه در جایگاهی به عنوان یک نقش محوری و نظارتی باید فعالیت‌های مرتبط با توسعه استان کردستان را مورد رصد قرار دهد.

وی ضمن اشاره به لزوم همفکری و مشورت گرفتن با نخبگان استان کردستان به ویژه علما، روحانیون، دانشگاهیان و فعالان عرصه فرهنگ، گفت: برنامه اصلی ما این است که در سایه این تعامل و همکاری خیلی سریع در جریان مسائل ریز استان نیز قرار گرفته تا در راستای کمک به توسعه و پیشرفت هر چه بهتر آن گام‌های اساسی برداشته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ضمن اشاره به لزوم توجه ویژه به مسئله جوانان در استان کردستان به عنوان یک اولویت اصلی و مهم، یادآور شد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته متاسفانه هم اکنون جوانان کردستانی در دو بخش فرهنگی و مسائل مربوط با اشتغال و همچنین بیکاری بالا با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی ضمن اشاره به لزوم برنامه‌ریزی جدی در راستای کمک به مسائل مرتبط با حوزه جوانان در استان کردستان، افزود: متاسفانه در حوزه جوانان در استان کردستان در سال‌های گذشته اقدامات خوبی صورت نگرفته است و به همین دلیل باید با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول فعالیت‌های بهتری در این بخش سازماندهی و اجرا شود.

نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان هدف اصلی خود در این استان را خدمت گذاری به مردم عنوان کرد و گفت: تمامی تلاش ما بر این خواهد بود که خدمت گذار واقعی به مردم استان کردستان باشیم و امیدوارم که ارتباط و تعامل نزدیکی نیز با مردم این استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم که مردم استان کردستان لایق بهترین خدمت گذاری هستند، بیان کرد: سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک به توسعه استان کردستان از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود و انتظار می‌رود که بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای نیل به این هدف استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی از محبت مردم استان کردستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: در طول یکی دو روز اخیر و با علنی شدن حضور بنده در استان کردستان، اقشار مختلف مردم به روش‌های مختلف اظهار محبت کرده بودند که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مراسم رسمی استقبال از حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان صبح روز چهارشنبه در فرودگاه سنندج برگزار می‌شود و مراسم تکریم و معارفه نیز روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها