کد خبر: 443550
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۵:۵۱
| |

آمریکای بدون روتوش به روایت یک نماینده مجلس

علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که راهبردهای ایالات متحده در قبال ایران با تغییر روسای جمهور تغییر نمی‌کنند، اظهار کرد: آمریکا امروز چیزی از مولفه‌های ابرقدرتی را ندارد و به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می‌کند.

آمریکای بدون روتوش به روایت یک نماینده مجلس
کد خبر: 443550
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۵:۵۱

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حواشی مربوط به اعلام نتایج آن گفت: واقعیت این است که آمریکا بدون روتوش همین است؛ این کشور دم از دموکراسی می‌زند، ولی وضع دموکراسی در آمریکا همین است که همه در این چند روز همه شاهد آن بودند. هر دو طرف یکدیگر را به تقلب متهم می‌کنند، به اعتراف خودشان مرده‌ها رای دادند و رای‌ها را جابه‌جا شمردند. آیا می‌شود این کشور را به عنوان مهد دموکراسی قلمداد کرد؟

وی با طرح این سوال که آیا آمریکا می‌تواند با این وضع برای دنیا تصمیم‌گیری کند، اضافه کرد: وضع آشفته آمریکا را می‌بینید این کشور دچار بحران است و بنیان‌های آن دچار پوسیدگی شده است. موریانه فساد سیاسی و اخلاقی، ستون‌های حاکمیت آمریکا را با سرعت نابود می‌کند و آمریکا امروز چیزی از مولفه‌های ابرقدرتی را ندارد و به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می‌کند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اخلاق و قانون جایگاهی در آمریکا ندارد، خاطر نشان کرد: این واقعیت آمریکاست و دنیا بیش از گذشته این را حس می‌کند. جایی که به نفع‌شان است می‌گویند آرا را بشمارید و جایی که به نفع‌شان نیست می‌گویند نشمارید.

وی با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: بعید است که سیاست‌های آمریکا در قبال ایران تغییری کند و به نظر می‌رسد بایدن همان سیاست‌های قبلی را پی می‌گیرد در واقع راهبردها در این کشور تغییری نمی‌کند گرچه ممکن است تاکتیک‌ها متفاوت باشد که این تغییر تاکتیک‌ها در درازمدت برای ما تفاوتی نمی‌کند همچنان که اوباما بود که شروع کننده تحریم‌ها بود لذا دموکرات و جمهوری‌خواه برای ما تفاوتی ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها