کد خبر: 456785
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۴:۵۹:۲۸
| |

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):

نام شهید سلیمانی در همه کشورهای جهان طنین‌انداز شده است

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: برخی افراد شهادت می‌دهند که عکس سردار شهید سلیمانی در برخی شهرهای آمریکا نیز توسط شهروندان در منازلشان نصب شده است. این امر نشان‌دهنده محبت سردار سلیمانی در دل مردم ایران و کشورهای مختلف جهان است که این محبت تا سالیان سال پایدار خواهد ماند.

نام شهید سلیمانی در همه کشورهای جهان طنین‌انداز شده است
کد خبر: 456785
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۴:۵۹:۲۸

اعتمادآنلاین| رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مرزهای ایران اسلامی را در نوردیده و آزادیخواهان کشورهای مختلف دنیا حتی ایالات متحده آمریکا هم نام ایشان را به نیکی یاد می‌کنند.

سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی روز سه‌شنبه در آیین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله ارومیه، افزود: برخی افراد شهادت می‌دهند که عکس سردار شهید سلیمانی در برخی شهرهای آمریکا نیز توسط شهروندان در منازلشان نصب شده است.

وی اضافه کرد: این امر نشان‌دهنده محبت سردار سلیمانی در دل مردم ایران و کشورهای مختلف جهان است که این محبت تا سالیان سال پایدار خواهد ماند.

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: سردار سلیمانی همواره در مسیر یاری به همه مظلومان جهان حضور داشت و با همه توان در مقابل ظالم می‌ایستاد و در این مسیر نیز به فیض شهادت نایل شد.

سردار اسدی تاکید کرد: سردار شهید سلیمانی با وجود اینکه در مقابل دشمنان، شجاع و با قدرت ظاهر می‌شد، در مقابل خانواده معظم شهدا، خاضع بود و با فروتنی در کنار آنان حضور می‌یافت.

وی اظهار کرد: این شهید والامقام، همواره مطیع مولا و رهبر خود بود و هیچ‌کس نظیر سردار قاسم سلیمانی از مولا اطاعت نکرد.

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در مکتب عاشورا، اهل بیت(ع)، حضرت امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) رشد و پرورش یافته بود، بیان کرد: این شخصیت بزرگوار، از مسیراهل بیت و سیدالشهدا(ع) به جایگاه عالی امروز خود رسیده است.

سردار اسدی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم اینک به همه جهان صادر شده، گفت: این امر با رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم از برکت وجود امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: سردار سلیمانی که در مکتب امام راحل تربیت شده بود، برای انقلاب و امت اسلامی، سنگ تمام گذاشت و مردم با غیرت و ولایتمدار نیز در تشییع پیکر مطهر این سردار شهید، سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در سال‌های حیات امام راحل، از اتمام عصر دین سخن می‌گفتند، افزود: امام راحل در مقابل این گفته آنان، تاکید کردند که قرن آینده، قرن اسلام است که همین امر نیز محقق شد.

سردار اسدی تاکید کرد: طبق فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در حال حاضر ابرقدرت‌های جهان به خاک مذلت نشسته اند و قدرت امروز آنان بسیار نسبت به دهه‌های گذشته افول کرده در حالی که قدرت دین اسلام، بسیار بیشتر و فراگیرتر شده است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که تا دیروز سودای هم‌مرزبودن با دجله و فرات را داشت، امروزه در داخل دیوارهای بتنی خودساخته محبوس شده و از ترس قدرت اسلام، دیوارهای چندمتری دور خود کشیده است.

یادگار دوران دفاع مقدس همچنین با قدردانی از برپاکنندگان این مراسم توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، این قرارگاه را یادآور رشادت‌های سرداران شهید سپاه اسلام عنوان کرد و ادامه داد: سرداران رشیدی نظیر سردار کاظمی، دولت‌آبادی و بروجردی در این قرارگاه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و به شهادت رسیده اند که این امر، جایگاه این منطقه را نشان می دهد.

در این آیین به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نوحه‌سرایی و عزاداری شد.

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بامداد روز سیزدهم دی سال 1398 با تیراندازی مستقیم پهپادهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها