کد خبر: 463303
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۸:۰۱
| |

سیاری: باید تلاش شود تا ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش معتقد است که هر چه به جلو می‌رویم از دفاع مقدس بیشتر فاصله می‌گیریم، باید تلاش شود تا ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ کنیم.

سیاری: باید تلاش شود تا ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ کنیم
کد خبر: 463303
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۸:۰۱

اعتمادآنلاین| امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرا رسیدن 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش درباره هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی موظف است که دانشجویان و کارکنان جدید ارتش را با دفاع مقدس آشنا کند. ما هر چه به جلو می رویم از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیشتر فاصله می‌گیریم، اما باید تلاش شود تا ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب درباره دفاع مقدس می فرمایند که دفاع مقدس برای ما یک گنجینه است؛ ما باید از این گنج استفاده کنیم و نحوه استفاده از آن هم با تشکیل چنین هیاتی از پیشکسوتان حاضر و ناظر در دفاع مقدس میسر می شود.

امیر دریادار سیاری گفت: امروز پیشکسوتان حاضر در دفاع مقدس می توانند با حضور در جمع دانشجویان جوان که آینده سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، درس ها و ارزش های دفاع مقدس را برای آن ها تشریح کنند. در این میان برای دانشجویان هم این امکان وجود دارد تا در آینده از تجربیات دفاع مقدس در کار خود بهره ببرند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای دانشجویان تمام دانشگاه های افسری بسیار اهمیت دارد و باید در تمام دانشگاه های افسری ارتش به این موضوع توجه ویژه ای شود تا بتوانیم در حفظ ارزش های دفاع مقدس بیش از پیش کوشا باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها