کد خبر: 471011
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۳:۵۵:۲۸
| |

دیدار سفیر ایران با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه گرجستان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با آقای تاباتادزه، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه گرجستان دیدار و آخرین تحولات امور کنسولی و تعاملات اجتماعی بین دو کشور را با یکدیگر مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.

دیدار سفیر ایران با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه گرجستان
کد خبر: 471011
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۳:۵۵:۲۸

اعتمادآنلاین| سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با آقای تاباتادزه، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه گرجستان دیدار و آخرین تحولات امور کنسولی و تعاملات اجتماعی بین دو کشور را با یکدیگر مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.

به گزارش ایسنا، اکبر قاسمی سفیر کشورمان با اشاره به نقش تعاملات انسانی و اجتماعی در پیشرفت مناسبات و مراودات روبه جلو دو کشور گفت: تعاملات انسانی و اجتماعی همواره موتور محرکه مناسبات دو کشور بوده و ابراز امیدواری کرد از خلال تبادل نظر و رایزنی‌ها و برگزاری متوالی کمیته امور کنسولی که بر اساس تفاهم های منعقده بین دو کشور به طور سالیانه برگزار می‌گردد، بتوانیم نسبت به تسهیل فرایندهای جاری تعاملات تجاری و اقتصادی فیمابین در چهارچوب پیوندهای متین تاریخی و فرهنگی دو کشور، گام های مطلوب را برداریم.

آقای تاباتادزه نیز با اشاره اهمیت روابط گرجستان با ایران ، روند مناسبات دوکشور را در پرتو سفر اخیر ظریف به گرجستان را رو به جلو و مثبت قلمداد و ابرازامیدواری کرد که شاهد گامهای جدیدی برای پیشبرد مراودات دو کشور باشیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها