کد خبر: 473948
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۰۷:۳۷:۱۷
| |

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا:

تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگ سال 1400 خواهد بود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در کنار چالش‌های سال1400، موفقیت بخش بهداشت و درمان در تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگی است که می‌تواند نقش مهمی در صادرات غیرنفتی و ارزآوری برای کشور داشته باشد.

تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگ سال 1400 خواهد بود
کد خبر: 473948
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۰۷:۳۷:۱۷

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگی در سال 1400 خواهد بود، اگر چه کشور یا چالش های مختلفی هم همراه است.

به گزارش ایسنا حمیدرضا ترقی در تحلیل شرایط سال 1400 اظهار کرد: این سال با بودجه ای که تامین آن سخت است، آغاز شده و با مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات همراه می شود. انتقال قدرت از دولت و شوراهای فعلی به دولت و شوراهای جدید موج ایجاد تلاطم و تحرک اجتماعی قابل توجهی در شش ماه اول سال می شود. تقریبا بیشتر عوامل کاهش مشارکت در انتخابات 98، تغییر قابل ملاحظه ای می کند و شاهد شور و مشارکت خوب مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وضعیت نهایی تحریم ها، وضعیت صندوق های بازنشستگی، بحران آب و سیل بیکاران ناشی از بیماری کرونا از چالش های سال 1400خواهد بود، تصریح کرد: در سال1400 تعداد بیکاران به 5/5 میلیون نفر خواهد رسید.صندوق های بازنشستگی به غیر از تامین اجتماعی توان پرداخت مستمری بگیران را ندارند و کشور به دلیل کمبود بارش ها با مشکل کمبود آب مواجه است.

این فعال سیاسی در پایان گفت: در کنار چالش های سال1400، موفقیت بخش بهداشت و درمان در تولید واکسن کرونا موفقیت بزرگی است که می تواند نقش مهمی در صادرات غیرنفتی و ارزآوری برای کشور داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها