کد خبر: 480283
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۴:۲۰:۱۵
| |

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انتخابات یک رفراندوم ملی است / حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات یک رفراندوم ملی و آوردگاهی با عظمت است و مردم با حضور پرشور خود در این فرآیند به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

انتخابات یک رفراندوم ملی است / حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن است
کد خبر: 480283
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۴:۲۰:۱۵

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات یک رفراندوم ملی و آوردگاهی با عظمت است و مردم با حضور پرشور خود در این فرآیند به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند و این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان دشمن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله قریانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه 6 اردیبهشت در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: شرایط در سال جاری شرایط حساسی است و باید متناسب با این شرایط با آمادگی مضاعف و به دور از ناامیدی و یاس برای سال جاری آمادگی داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط کرونایی تصریح کرد: در شرایط کرونا و موج چهارم که استان و کشور را درگیر کرده، مجموعه استان مرکزی با تلاش‌های صورت گرفته از سوی بازاریان، اصناف، کادر درمان، ستاد کرونا و... توانست تا حدودی شرایط را به سمت بهبودی پیش ببرد، اما باز هم رعایت پروتکل ها باید افزایش یابد تا بتوان این بیماری را پشت سر گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انتخابات یک رفراندوم ملی و آوردگاه با عظمتی است که مردم با حضور پرشور خود در این فرآیند به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند و این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان دشمن است.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به عمل به این وظیفه سهیم بوده و به آن توجه ویژه داشته باشند. مردم ایران باید بدانند که هیچ کشوری برای ما دل نمی سوزاند و به همین منظور باید با برگزاری انتخاب اصلح و انتخاب فرد شایسته، آینده کشور را تضمین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص صرفه جویی در منابع و استفاده از امکانات اظهار کرد: با توجه به اینکه امکانات داخلی محدود است و میزان بارندگی در فصل زراعی امسال کاهش چشمگیری داشته، مردم و مسئولان و دستگاه‌ها و صنایع و... باید از منابع و امکانات استفاده بهینه داشته باشند، بی توجهی به اصلاح الگوی مصرف آب و برق مشکلاتی برای استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بنابراین صادرات برق استان تحت هر شرایط باید حفظ شود ادامه داد: صادرات برق از ایران به دیگر کشورهای منطقه یک جنبه استراتژیک دارد که به نوعی امنیت کشورمان را تضمین می‌کند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده که در راستای تحقق این شعار باید تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را بکارگیری کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به عمر باقی مانده از دولت دوازدهم گفت: مدت زمان زیادی از عمر دولت دوازدهم باقی نمانده، اما مدیران و مسئولان باید با روحیه و نشاط در راستای حل مشکلات مردم و توسعه همه‌جانبه استان گام بردارند و از هیچ کوششی دریغ نکنند، کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: استان مرکزی با همکاری اصناف، بازاریان، ستاد مقابله با کرونا و دستگاه‌های مختلف اجرایی یک هفته زودتر از دیگر استان‌ها محدودیت‌های کرونایی را اجرایی کرد و در حال حاضر نیز روند مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این ویروس کاهشی است.

نماینده ولی فقیه د راستان مرکزی بیان کرد: برآورد مجموع واکسن کرونا تولید شده در تمام جهان یک میلیارد و 800 میلیون دوز است که نشان دهنده کمبود واکسن است. در نتیجه باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار باشد و همه به این مهم توجه جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها