کد خبر: 481751
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

محمدصادق جوادی‌حصار، رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی:

اگر نتوانستیم لیست بدهیم، انتخاب را به خود مردم واگذار می‌کنیم

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی گفت: باید ببینیم چه کاندیداهایی برایمان می‌مانند و چه کسانی در جریان  اصلاح طلبی آمادگی دارند از لیست احتمالی دفاع کنند چون لیست باید اجماعی باشد و همه گروه‌ها بتوانند از لیست حمایت کنند. اگر شرایطمان فراهم شد و توانستیم لیست بدهیم این کار را انجام می دهیم اما اگر نتوانستیم لیست بدهیم مانند انتخابات مجلس انتخاب را به خود مردم واگذار می‌کنیم.

اگر نتوانستیم لیست بدهیم، انتخاب را به خود مردم واگذار می‌کنیم
کد خبر: 481751
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدصادق جوادی‌حصار، رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی، درخصوص وضعیت کاندیداهای اصلاح طلب پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها از سوی هیات نظارت اظهار کرد: چندین نفر از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان متاسفانه از سوی هیات نظارت رد صلاحیت شدند و ما هم در حال پیگیری هستیم و البته دوستان نیز خودشان در حال پیگیری‌اند تا در مهلت اعلام اعتراض تجدید نظر و بازنگری در این رابطه صورت گیرد و برخی کاندیداها به گردونه رقابت بازگردند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت شورا به گونه ای هست تا بتواند لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه کند، افزود: باید ببینیم چه کاندیداهایی برایمان می‌مانند و چه کسانی در جریان اصلاح طلبی آمادگی دارند از لیست احتمالی دفاع کنند چون لیست باید اجماعی باشد و همه گروه‌ها بتوانند از لیست حمایت کنند. اگر شرایطمان فراهم شد و توانستیم لیست بدهیم این کار را انجام می دهیم اما اگر نتوانستیم لیست بدهیم مانند انتخابات مجلس انتخاب را به خود مردم واگذار می‌کنیم.

جوادی‌حصار درخصوص ارزیابی‌اش از عملکرد هیات نظارت افزود: من واقعا از این شیوه عمل متاسفم و باید تاکید کنم که این شیوه، شیوه مشارکت‌آوری نیست.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی درخصوص وضعیت 6 عضو فعلی شورای شهر مشهد که در انتخابات شورای ششم ثبت نام کرده بودند، گفت: متاسفانه 3 نفر از این افراد رد صلاحیت شدند و صلاحیت آقایان فیضی، بهاروند و مهدی‌نیا تایید شد و خانم‌ها گندمی، رمارم و اقای ودیعی نیز صلاحیت آنها برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراها رد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها