کد خبر: 487691
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۵:۴۱:۱۶
| |

ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی:

دستگاه‌های انتظامی با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند / کاندیداها اخلاق انتخاباتی را سرلوحه رقابت قرار دهند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با حساسیت بیشتری با تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری برخورد کنند تا تعرضی به حیثیت افراد و شخصیت افراد صورت نگیرد.

دستگاه‌های انتظامی با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند / کاندیداها اخلاق انتخاباتی را سرلوحه رقابت قرار دهند
کد خبر: 487691
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۵:۴۱:۱۶

اعتمادآنلاین| ابراهیم عزیزی به رعایت اخلاق اسلامی کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فضای سیاسی کشور به سمت انتخابات پیش می‌رود و به نحوی فضا انتخاباتی می‌شود و در این عرصه نیز کاندیداها با هم به رقابت می‌پردازند، اما باید یادآور شد که ما در نظام اسلامی هستیم و باید بر مبنای آموزه‌های دینی و اسلامی رقابت صورت بگیرد.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: آموزه‌های دینی و اعتقادی ما هتک حرمت و توهین افراد به یکدیگر را امری ناپسند می‌داند، اما اینکه مردم نسبت به تحولات آگاه شوند مبحث جداگانه و بسیار ضروریست؛ لذا باید میان توهین و افترا و آگاهی بخشی مرزی را قائل باشیم و اگر چنین اتفاقی نیفتد این امکان وجود دارد که حق را ناحق و خائن را خادم جلوه دهند.

وی اظهار کرد: نباید در فضای سیاسی و انتخاباتی اخلاق و آموزه‌های دینی کم رنگ شود و باید همه مباحث را بر مبنای اصول اسلامی دنبال کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات کشورمان هم از نظر شکلی و هم از نظر محتوایی مبرهن است؛ چرا که از نظر شکلی همه اقداماتی که مخل نظم و امنیت بوده قانون مجازات آن را مشخص کرده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با حساسیت بیشتری با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند تا تعرضی به حیثیت افراد و شخصیت افراد صورت نگیرد؛ به منظور هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات باید هرچه سریعتر اصلاح این قوانین انتخابات پیگیری شود تا ایرادات فعلی را نیز شاهد نباشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها