کد خبر: 490633
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

به عنوان یک پزشک حاذق آمده‌ام تا سرطان کشور را درمان کنم

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمانی در دولت احمدی‌نژاد به مشکل برخوردیم و به او گفتم اگر همکاری کنیم هزار قدم راه می‌رویم و اگر دعوا کنیم بیش از صد قدم راه نخواهیم رفت و زمانی که بمیریم و سرمان را روی زمین بگذاریم  مردم 900 قدم راه نرفته را مشاهده می‌کنند. 

به عنوان یک پزشک حاذق آمده‌ام تا سرطان کشور را درمان کنم
کد خبر: 490633
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: امروز با یک تعارض مواجه هستیم؛ داشته‌های ما با آنچه روی صحنه مشاهده می‌کنیم تفاوت جوهری دارد. ما اسلام، رهبری خوب، مردم در صحنه و آگاه، نخبگان فوق‌العاده آگاه به برنامه تحول، جغرافیای ممتاز در عرصه جهانی را دارا هستیم.

به گزارش ایلنا، این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: یک روی دیگر واقعیت تلخ موجود، قبیله‌گرایی، بیکاری و تورم که مایه درد و مشقت مردم می‌شود که عوارض قدرت طلبی است.

وی ادامه داد: بعداز جنگ جهانی دوم هیچگاه جهان آماده نظم پذیری نبوده است و ملت ایران هم در این میان نقش کلیدی دارد؛ نقش ملت ایران تعیین کننده است.

زاکانی خاطرنشان کرد: هیچ گاه ضرورت تغییر در کشور مشاهده نمی‌شد؛ امروز در ادامه گام دوم انقلاب هستیم‌. امروز شاهد پلشتی‌ها هستیم و نیازمند یک انقلاب برای تحول از اهداف انقلاب هستیم.

وی افزود: همه به شعارهای استقلال و آزادی پایبند هستیم، هیچ فلسفه‌ای به‌جز توسعه نباید سر فصل جامعه باشد. تمام برنامه‌های بنده در این بندها خلاصه شده است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بزرگترین دشمن ما کاهلی است و به دریایی از مسائل چگونه می پردازیم؟ ما با فهم دقیق مسائل کشور مهم‌ها را یافتیم و به اهم آن‌ها پرداختیم.

وی ادامه داد: می‌شود دونگاه به مسائل داشت، نگاه به ریشه و نگاه به عوارض؛ دقت ما به این بود که با نگاه به ریشه‌ها، عوارض را از بین ببریم. به جای وعده دادن کار پیش ببریم و به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد بدهیم.

زاکانی بیان کرد: امروز کشور ما دچار سرطان است و بنده به عنوان یک پزشک حاذق آمده‌ام تشخیص دهم و با ارائه طریق آن را درمان کنم.

وی تاکید کرد: هرکسی شعار دهد دولت نمی‌تواند، فهمی از مسائل ندارد؛ دولت می‌تواند. من به عنوان کسی که 13 سال در قوه مقننه بوده‌ام می‌گویم با ایجاد یک شبکه از ارتباطات می‌توانیم کارها را پیش ببریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: زمانی در دولت احمدی نژاد به مشکل برخوردیم و به او گفتم اگر همکاری کنیم هزار قدم راه می‌رویم و اگر دعوا کنیم بیش از صد قدم راه نخواهیم رفت و زمانی که بمیریم و سرمان را روی زمین بگذاریم مردم 900 قدم راه نرفته را مشاهده می‌کنند.

ادامه دارد.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها