کد خبر: 491172
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۳:۰۳:۵۶
| |

روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مجلس:

انتخابات فرصتی برای اصلاح امور است / باطل‌السحر قفل‌های زده شده در این مملکت، ملت ایران هستند

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم ریل غلط حرکتی کشور به مدار دولت مسئولیت پذیر و پاسخگو بازگردد، اگر قصدی برای اصلاح امور داریم، فرصت انتخابات در پیش است.

انتخابات فرصتی برای اصلاح امور است / باطل‌السحر قفل‌های زده شده در این مملکت، ملت ایران هستند
کد خبر: 491172
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۳:۰۳:۵۶

اعتمادآنلاین| یک عضو هیات رییسه مجلس سیاست های اقتصادی دولت به خصوص در زمینه بورس و مسکن را مورد انتقاد قرار داد و برای اصلاح امور انتخابات را فرصتی پیش رو دانست.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس در بخشی از نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت ابراز عقده کرد: امیدوارم ریل غلط حرکتی کشور به مدار دولت مسئولیت پذیر و پاسخگو بازگردد، اگر قصدی برای اصلاح امور داریم، فرصت انتخابات در پیش است.

وی ادامه داد: دولت جوان و کارآمد با مشخصه‌های تحول خواهی، تخصص محوری، فسادستیزی، عدالتخواهی، جوانگرایی و انقلابی‌گری شکل گیرد. دولتی که نشاط اجتماعی را با روحیه خود به ارمغان آورده و بازار 700 میلیون نفری ایران و کشورهای پیرامون خود را برای توسعه اقتصادی قدر بداند و همه دنیا را لایق ارتباط بداند،عمق استراتژیک و مکتبی ایران اسلامی را قدرتمند بشناسند و از فرصت انقلاب اسلامی در همه حوزه ها از جمله به دست آوردن منافع مردم، حداکثر استفاده را کند، از ظرفیت امروز ایران به عنوان کشوری 4 فصل و دارای یک درصد جمعیت دنیا با 7 درصد منابع معدنی و با وسعت مثال زدنی در چهارراه ژئوپلتیکی دنیا در میان سه قاره و دارنده منابع فراوان زیرزمینی و روزمینی و از همه مهم تر نیروی انسانی تحصیل کرده و دارای ظرفیتی بی نظیر از اقوام، سنن و آداب متکثر به عنوان فرصتی بی بدیل استفاده کند.

متفکر آزاد در ادامه انتظارش از دولت آینده افزود: 14میلیون نفر نیروی انسانی کارآمد تحصیل‌کرده را با تشکیل حدود 400 هزار شرکت دانش بنیان، تبدیل به فرصت بی نظیر جهش تولید کند، برای تولید به عنوان یگانه راه بازگشت ارزش پولی و خروج از رکود تورمی همت کند و قطعا مجلس انقلابی همراه چنین دولت ارزشمندی خواهد بود، در هر دولتی برای پیشگیری از فساد و تحقق عدالت ساختاری، سه سیاست و راهکار شفافیت، رفع انحصار و منع تعارض منافع را باید همزمان دنبال کرد.

نماینده مردم تبریز همچنین بیان کرد: به نظر می رسد شاهراه اصلی خروج کشور از وضعیت فعلی می تواند تکیه بر اقتصاد داخلی و اصلاح رویه هایی اداری و حکمرانی کشور باشد. رویه هایی که عدم شفافیت آن‌ها تا کنون زمینه ناکارآمدی و عدم رضایت عمومی را به وجود آورده اند. رویه هایی که با سامانه و بسترهای جدید، برخط و بروز می توان آنها را در یک زمان کم و محدود محقق کرد و امید را به بهبود سریع وضع کشور دوباره در مردم به وجود آورد،پس مهم ترین گام در تحول ایران، عزم و اراده دولت برای اصلاح اساسی ساختارهایی است که شفافیت مهم ترین و موثرترین آن به شمار می رود، باطل السحر قفل های زده شده در این مملکت، ملت ایران هستند و این انتخابات مرحله باز کردن قفل ها است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها