کد خبر: 509826
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

محمد کاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب موتلفه:

مردم با دشمن‌شناسی آینده کشور را بسازند / ایران در دوران دولت سیزدهم در پیچ تاریخی قرار گرفته است

معاون سیاسی حزب موتلفه گفت: جریان‌ها و گروه‌های معاند با فرافکنی و تحریف واقعیت‌ها در بسیاری از مواقع مطالبات به حق ملت ایران را به بیراهه کشاندند و نگذاشتند که صدای مردم به گوش دولت برسد، اما دولت و ملت باید صبوری داشته باشند و با دشمن‌شناسی آینده کشور را بسازند.

مردم با دشمن‌شناسی آینده کشور را بسازند / ایران در دوران دولت سیزدهم در پیچ تاریخی قرار گرفته است
کد خبر: 509826
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره انتقاد و مطالبه‌گری صحیح از دولت‌ها گفت: باید توجه داشت که انتقاد به دولت‌ها بسیار خوب و سازنده است، اما دولت سیزدهم در اول راه قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: برخی معتقدند هنوز برای انتقاد به عملکرد این دولت زود است، بنده موافق هستم، ولی به نظر من این دولت می‌تواند با استفاده از انتقادات در آینده، بهتر برای رفع مشکلات کشور چاره‌اندیشی کند.

انبارلویی ادامه داد: اعتراض با انتقاد متفاوت است، برخی نسبت به اوضاع کنونی کشور اعتراض دارند و دولت جدید را ناکارآمد می‌خوانند در حالی که حتی وزرای دولت آقای رئیسی هنوز اعلام نشده اند و کابینه تشکیل نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی تصریح کرد: به قول معروف هنوز مهر تنفیذ آقای رئیسی خشک نشده که برخی غیر منصفانه مشکلات کشور را به دولت وی ربط می‌دهند، مطالبه‌گری از دولت سیزدهم باید باشد، ولی متاسفانه ما همواره درگیر با منافقین و جریان‌های معاند بودیم و هستیم.

وی گفت: این جریان‌ها و گروه‌ها با فرافکنی و تحریف واقعیت‌ها در بسیاری از مواقع مطالبات به حق ملت ایران را به بیراهه کشاندند و نگذاشتند که صدای مردم به گوش دولت برسد، اما دولت و ملت باید صبوری داشته باشند و با دشمن‌شناسی آینده کشور را بسازند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش احزاب در آینده دولت اظهار کرد: احزابی که در دوران انتخابات از دولت منتخب حمایت کرده‌اند قطعا در آینده نیز همراه دولت خواهند‌بود، ولی از سایر جریان‌ها هم انتظار می رود که با انتقاد سازنده و دیده بانی عملکرد دولت، در موفقیت کشور سهیم باشند.

محمد کاظم انبارلویی در آخر خاطر نشان کرد: ایران در دوران دولت سیزدهم در پیچ تاریخی قرار گرفته است، لذا از آقای رئیسی و کابینه وی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از بیانات رهبری و توصیه‌ها و انتقادات، کشور را از این پیچ تاریخی به بهترین شکل ممکن عبور دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها