کد خبر: 513348
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۱:۴۰:۴۸
| |

میرمحمدی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

بسیاری از بیمارستان‌های تهران پتانسیل حادثه کلینیک سینامهر را دارند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خبر داد: براساس بازدیدهای به عمل آمده از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی متاسفانه بخش قابل توجهی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود تهران این پتانسیل را دارند که دچار حادثه کلینیک سینامهر شوند.

بسیاری از بیمارستان‌های تهران پتانسیل حادثه کلینیک سینامهر را دارند
کد خبر: 513348
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۱:۴۰:۴۸

اعتمادآنلاین| جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت در خصوص بررسی حادثه انفجار و آتش سوزی کلینیک درمانی سینامهر ایران در تذکری اظهار کرد: این گزارشی که قرائت شد برای یک ماه پیش است متاسفانه گزارشاتی که خوانده می‌شود آنچنان مورد دقت قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: این کلینیک جراحی محدود دچار حادثه شد و ما 19 درصد از عزیزان را از دست دادیم. پس از این حادثه کمیسیون بهداشت نزدیک به یکسال و اندی موضوع را پیگیری کرد. جلسات متعددی برگزار کرد و بازدیدهای زیادی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی داشت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه براساس بازرسی‌هایی که انجام شد بخش قابل توجهی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود کلانشهر تهران پتانسیل این حادثه را و شاید هم بدتر از آن را دارند. برهمین اساس این موضوع باید پیگیری شده و مجلس شورای اسلامی به آن ورود کند.

وی در پایان اضافه کرد: برهمین اساس معتقد هستیم باید به ترک فعل‌ها و پیشنهاداتی که در گزارش مورد اشاره قرار گرفت توجه شود.

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات میرمحمدی عنوان کرد: از زحمات کمیسیون بهداشت سپاسگزاریم خود کمیسیون باید این موضوع را پیگیری کند و اگر لازم است ماده 234 آیین‌نامه داخلی را اعمال کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها