کد خبر: 527557
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 28 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز صبح، یکشنبه 28 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 527557
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز صبح، یکشنبه 28 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

ایران برای دستیابی به توافق در مذاکرات وین کاملا جدیت دارد

اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، می‌گوید: به عنوان رئیس هیات روسی در گفت‌وگوهای وین که از نزدیک با هیات ایران در ارتباط بوده، تردیدی ندارم که تهران در خصوص دستیابی به توافق برای احیای برجام و رفع تحریم‌ها در مدت زمانی کوتاه بسیار جدی است.

وزیر اقتصاد: ۱۰۰۰ نفر از سوداگران ارزی شناسایی شدند

خاندوزی، وزیر اقتصاد، از شناسایی ۱۰۰۰ سوداگر ارزی خبر داد و گفت: برخی از این افراد ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد و یکی از آنها ۹۰۰۰ میلیارد تومان خرید و فروش ارزی داشته است. ۶۰۰ نفر از این افراد اصلاً پرونده مالیاتی نداشتند. وزیر اقتصاد همچنین خبر داد که منابع ارزی که تا ۱۵ آذر به کشور بازگشته، معادل کل ارزی است که سال گذشته در دسترس قرار داشت.

هلند گرفتار اومیکرون

گسترش سویه اومیکرون ویروس کرونا در هلند باعث شد «مارک روته»، نخست‌وزیر این کشور، قرنطینه سراسری را با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال کند. او گفته: با موج پنجم کرونا و گسترش سویه اومیکرون اعمال این محدودیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

فرارهای مالیاتی را با تراکنش‌های بانکی شناسایی می‌کنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تراکنش‌های بانکی را برای کسانی که در تور مالیات قرار نمی‌گیرند یا فرار مالیاتی دارند، استفاده می‌کنیم که در یکی دو سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

مراقب باشیم کف خیابان عرصه تصمیم‌گیری کشور نشود

ویس‌کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: ما نباید با تجمع دنبال کار قانونگذاری باشیم؛ یعنی آنچه که باید توسط دولت و مجلس که نماینده مردم‌اند انجام شود در کف خیابان مطالبه شود. نباید چنین باشد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اصلاً فلسفه مجلس و دولت همین است. ما دولت و مجلس را به عنوان نهادهای مدنی و قانونی شکل می‌دهیم که به وکالت از مردم قانونگذاری کنند تا هرج و مرج و آنارشیسم در کشور پدید نیاید.

همچنان برای تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تلاش می‌کنیم

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: ما همچنان برای تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام در افغانستان تلاش می‌کنیم و همه طرف‌ها را تشویق می‌کنیم که این هدف مهم محقق شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها