کد خبر: 539835
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۷:۳۴
| |

مازنی در کنگره حزب مردم‌سالاری:

مجلس به‌دلیل تنگ‌نظری‌ها در ۱۰ دقیقه، دیوار صیانت دور مردم می‌کشد

اصلاح‌طلبان به گفت‌وگوی درون جبهه‌ای نیاز دارند

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه اصلاحات به گفت‌وگوهای درون‌جبهه‌ای نیاز دارد که می‌بایست به مانیفستی برای یافتن راه‌حل‌ها برای حل مشکلات کشور بپردازد.

مجلس به‌دلیل تنگ‌نظری‌ها در ۱۰ دقیقه، دیوار صیانت دور مردم می‌کشد
کد خبر: 539835
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۷:۳۴

 

 احمد مازنی در بیستمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در تالار سناتور تهران برگزار شد، گفت: مهم‌ترین مسئله در بحث اعتماد، پرهیز از فرافکنی است. بر اساس آموزه‌های دینی، اخلاقی و وظیفه ایثارگرایانه مدعیان اصلاحات، اقتضا دارد که بیش از دیگران در حوزه مربوطه، خود را مورد سوال قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: نهادهای واسط، دولت و مردم، اضلاع مثلث اعتماد هستند که با شعارهای پوپولیستی و کشاندن مردم به دنبال خود، چه از سوی افرادی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند و چه جناح مقابل، نمی‌توان مردم را نمایندگی کرد.

وی اظهار کرد: احزاب و سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان نهادهای واسط بین مردم و حاکمیت باید برای آحاد جامعه تولید فکر کنند که مردم و حاکمیت چگونه با یکدیگر سخن بگویند. در این میان هرکس صدای بلندتری دارد خود را مدعی اصلاحات می‌داند و جامعه را در فضایی سردرگم قرار می‌دهد. نهاد مجلس به‌دلیل تنگ‌نظری‌ها در زمان تشکیل و سوءتدبیرهای جریان اصلاحات، در عرض ۱۰ دقیقه، دیوار صیانت را دور مردم می‌کشد.

وی بیان کرد: جبهه اصلاحات به گفت‌وگوهای درون‌جبهه‌ای نیاز دارد که می‌بایست به مانیفستی برای یافتن راه‌حل‌ها برای حل مشکلات کشور بپردازد؛ آنچه به جامعه جهت داده و مردم را در مسیر درست قرار می‌دهد، تصمیمات درست نهادهای حاکمیتی و دوری اصلاح‌طلبان از رفتارهای پوپولیستی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها