کد خبر: 539928
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۰۷:۱۷:۲۷
| |

یک نماینده:

پیگیر وضعیت دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین هستیم

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: خانواده‌های ایرانی دغدغه نداشته باشند. پیگیر هستیم دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین به سلامت برگردند.

پیگیر وضعیت دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین هستیم
کد خبر: 539928
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۰۷:۱۷:۲۷

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خانواده‌های ایرانی دغدغه نداشته باشند. پیگیر هستیم دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین به سلامت برگردند.

به گزارش فارس، دوی افزود: با توجه به‌ حمله روسیه به پایگاه نظامی اوکراین و دغدغه خانواد‌ه‌های دانشجویان ایران مبنی بر خروج فرزندانشان از اوکراین، ما این موضوع را از طریق معاونت وزارت امور خارجه پیگیری کردیم.

چنارانی خاطرنشان کرد: پاسخ معاونت وزارت امور خارجه این بود که پرواز آماده است و منتظر مجوز  اوکراین هستیم. اما تا صدور مجوز سفیر از دانشجویان ایرانی سرکشی کرده و فرمی هم برای شمارش دانشجویان پر شده است.

وی افزود: ما ناراحت بودیم چرا وزارت امور خارجه با توجه به اعلام حمله روسیه به اوکراین  اطلاعاتی جهت خروج به ایرانیان و دانشجویان مقیم اوکراین، نداده بود. که وزارت تمام اطلاعیه‌هایی که در چند نوبت داده بودند یا فرمی که برای شناسایی ارسال کرده بودند را به ما دادند.

چنارانی تاکید کرد: به خانواده های ایرانیانی که فرزندان و عزیزانشان در اوکراین است می‌گوییم که مسئولان تلاش می‌کنند. دغدغه نداشته باشید. پیگیر هستیم دانشجویان به سلامت بر‌می‌گردند. و امیدواریم شرایطی که در منطقه ایجاد شده به امنیت پایدار برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها