کد خبر: 571910
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۶:۴۲
| |

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن مکتب حسینی در جامعه است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حماسه کربلا محصول جنگ شناختی است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا در اذهان مردم اباعبدالله الحسین(ع) و مکتب ایشان را کمرنگ کنند تا بطور کل فراموش شود.

دشمن به دنبال کمرنگ کردن مکتب حسینی در جامعه است
کد خبر: 571910
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۶:۴۲

سردار یدالله جوانی در نشست تخصصی جهاد تبیین که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: با اشاره به تلاش دشمنان این انقلاب و نظام برای پایین کشاندن پرچم این نظام اظهار داشت: همه ما در سنگر خدمت به نظامی هستیم که بر پایه توحید شکل گرفته است.

به گزارش تسنیم، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور، بازدارندگی اقتصادی و دیگر مسائلی که می‌تواند یک کشور را به ورطه نابودی بکشاند، با موفقیت عبور کرده است گفت: با توجه به اینکه در تقابل دو جبهه حق و باطل، دشمن بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته بنابراین تلاش می‌کند تا با استفاده از ابزار جنگ شناختی و نرم وارد میدان شود.

سردار جوانی با بیان اینکه رمز دشمنی مستکبران عالم با ملت ایران این است که قیام ملت ایران بر پایه توحید بوده و تمدن ساز است گفت: کربلا محصول جنگ شناختی است و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می‌کنند تا در اذهان مردم اباعبدالله الحسین (ع) و مکتب ایشان به دست فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در تلاش برای دیده نشدن توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران هستند گفت: حدود 160 کانال ماهواره‌ای سعی در دوری مردم از نظام و رهبری دارند و آن‌ها می‌خواهند با تصویرسازی‌های دروغین و کاذب و ارائه اسلام اموی؛ اسلام نبوی را در ذهن‌ها مخدوش کرده و بذر یأس و نامیدی و بدبینی را در دل مردم بپاشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم احیای امید و اعتماد در بین مردم نسبت به نظام و انقلاب است گفت: در رکاب رهبری بودن امروز سعادت است و باید بدانیم آن چیزی که ضامن جامعه توحیدمحور است؛ چیزی جز جهاد نیست.

سردار جوانی با تأکید بر اینکه جهاد باید رنگ مردمی به خود بگیرد گفت: دشمنان تلاش می‌کنند ریشه تمام مشکلات کشور را در انقلاب اسلامی معرفی کنند و از این‌رو همه ما وظیفه داریم توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم و همچون سردار سلیمانی حق جهاد را به خوبی ادا کنیم.

به گزارش تسنیم، در این برنامه علاوه بر حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران کلی ستادی و اجرای استان حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها