کد خبر: 576011
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۴:۱۵:۰۰
| |

وطن‌امروز با اشاره به حمله سپاه به اقلیم کردستان عراق:

حساب کار دست آلبانی آمده است

وطن‌امروز نوشت: اظهارات نخست‌وزیر آلبانی نشان از آن دارد که دولت آلبانی به عنوان حامی یک گروهک تروریستی ضدایرانی، پس از حملات اخیر موشکی ایران به مواضع گروه‌های تجزیه‌طلب احساس نگرانی کرده است.

حساب کار دست آلبانی آمده است
کد خبر: 576011
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۴:۱۵:۰۰

روزنامه وطن‌امروز در گزارشی با عنوان «وحشت در تیرانا» نوشت که بعد از حمله سپاه به مواضع «گروهک‌های تروریستی» در کردستان عراق، حساب کار دست آلبانی آمده است. 

به گزارش وطن‌امروز، پس از موشک‌باران مواضع گروهک‌های تروریستی مستقر در کردستان عراق، حساب کار حامیان دیگر گروهک‌های ضدایرانی نیز دست‌شان آمده است. در روزهای گذشته در پی اقدامات خرابکارانه و آشوب‌طلبانه گروهک‌های تروریستی که هدفی جز تجزیه ایران ندارند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های متعدد مواضع تروریست‌هایی از قبیل کومله، حزب دموکرات کردستان و پژاک را با موشک منهدم کرد. حالا پس از حمله آخر که چهارشنبه هفته گذشته انجام شد، نخست‌وزیر آلبانی در اظهاراتی اعلام کرده است تنها برای نجات جان باقی‌مانده اعضای سازمان مجاهدین(گروهک تروریست منافقین) به آنها پناه داده شده است. «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی در مصاحبه با خبرگزاری تلگراف گفت ما فقط برای نجات جان منافقین به آنها پناه دادیم و از اقدامات سیاسی آنها حمایت نمی‌کنیم.

وطن‌امروز نوشته که اظهارات نخست‌وزیر آلبانی نشان از آن دارد که دولت آلبانی به عنوان حامی یک گروهک تروریستی ضدایرانی، پس از حملات اخیر موشکی ایران به مواضع گروه‌های تجزیه‌طلب احساس نگرانی کرده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    باید انجام را زد ،والسلام!

  • رضا ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    همینکه یه مشت تروریست وحشی را پناه دادید یعنی اینکه با اونها همسو هستید و به زودی همتون تاوانشو پس میدید

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    مرگ بر البانی نشین ومنافقین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها