کد خبر: 576215
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۶:۵۸
| |

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی:

بعضی آموزش دیده‌اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشانند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه‌ها و پول‌های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده‌اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

بعضی آموزش دیده‌اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشانند
کد خبر: 576215
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۶:۵۸

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، اظهار کرد: دفاع مقدس، شناسنامه ملت ایران است که تمام مختصات، مقیاس‌ها و معیارهای ملت ایران در آن ثبت و ضبط شده، اگرچه این شناسنامه اوراق نانوشته زیادی هم دارد.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات عابدین خرم را در ادامه می‌خوانید:

*دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه ها و پول های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

*در اعتراضات اخیر تعدادی از اراذل و اوباش حضور یافتند و متاسفانه برخی خواص بی بصیرت نیز که در ادوار گذشته دارای مسئولیت بودند برای اینکه حرکت توفنده انقلاب اسلامی را متوقف کنند حاضر شدند در کنار دشمن قرار گیرند.

*متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان پیام انقلاب و ارزش ها و مبانی آن را دریافت نکرده اند امروز جهاد تبیین یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، پشتوانه انقلاب اسلامی پشتوانه عظیم مکتبی، قرآنی و وحیانی است و باید زیبایی های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان بیان و نشان داده شود.

*نظام جمهوری اسلامی و حقانیت خون پاک شهدا باید توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت آن چنان تبیین شود که انقطاع نسل اتفاق نیفتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها