کد خبر: 576887
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۵:۰۹:۱۴
| |

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

هیچ اتفاقی در دانشگاه تبریز نیفتاده اما دشمنان مردم را به حمایت دعوت می‌کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: هیچ اتفاقی در دانشگاه (تبریز) نیفتاده ولی دشمنان در ماهواره و فضای سایبری مردم را به حمایت دعوت می‌کردند.

هیچ اتفاقی در دانشگاه تبریز نیفتاده اما دشمنان مردم را به حمایت دعوت می‌کردند
کد خبر: 576887
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۵:۰۹:۱۴

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز با اشاره به حوادث اخیر در تبریز گفت: ضدانقلاب واقعیت را با دروغ عوض می‌کند، هیچ اتفاقی در دانشگاه نیفتاده ولی در ماهواره و فضای سایبری مردم را به حمایت دعوت می‌کردند.

به گزارش فارس، سردار عبدی با تاکید بر اینکه گروهک ضدانقلاب پیاده راه استکبارجهانی هستند و واقعیت را با دروغ عوض می‌کنند، گفت: برای مثال هیچ اتفاقی در دانشگاه نیافتاده، ولی دشمنان در ماهواره و فضای سایبری مردم را به فراخوان و حمایت دعوت می‌کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ما با امنیت مردم معامله نخواهیم کرد و اگر کسی تخطی از قوانین کند، ما موظف به برخورد هستیم.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی یک استانی است که نه تنها امنیت واقعی دارد بلکه امنیت روانی هم دارد، افزود: احساس امنیت در استان بالاست البته خدماتی که پلیس به جامعه می‌دهد را مردم دیده و قدردان هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در نظرسنجی سطح کشور شاهد این هستیم که نیروی انتظامی در بین دستگاه‌های خدمت‌رسان جزو رده‌های بالا قرار می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ... ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    با سلام مردم از وضعیت بد اقتصاد و گرانی خسته شدن جوانان از بیکاری و اینده سیاهی که در پیش رو دارند خسته شدن کارگران از این که به ریال کار میکنن به دلار خرج میکنن خسته شدن سفره ها کوچیک شدن مردم نمیتوانند چیزی رو که میخواهند بخرند مردم سالی یکبار به گردش میرفتن دیگه با این اوضاع گرانی ان که نمیتوانند مردم دیگر قدرت خرید ندارند خورد و خوراک پوشاک درد مردم اینه صبح تا شب کار میکنن جوانان و بقیه ولی سر ماه هیچی ندارن حقوق ها و درامدهاخیلی کم هست کفاف زندگی رو نمیدهد مردم خسته شدن مردم بدبخت شدن کسی هم حرفشان را گوش نمیدهد کسی به داد مردم نمیرسد مشکل مردم اینه مشکل جوانان با یه حقوق کارگر دولت حساب کنه این کارگر که ماهانه حقوق تصویب کردن چند سال باید کار کند یه خانه بگیرد چند سال باید کار کند ماشین خرج زندکی بدبخت شدیم بدبخت دروغ میگن مردم خسته شدن تا کی بدبختی

  • مهدی ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    یعنی چی در دانشگاه هیچ اتفاقی نیافتاده
    ایشان یا از همه چیز بی خبر است یا در حال دروغ گویی است

    اعتراض دانشجویی بهمراه زدو مورد و تیراندازی چیزی نیست که پنهان کرد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها