کد خبر: 577292
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

انتقاد مسجدجامعی از اظهارات برخی روحانیون برای برخورد با معترضان؛ سخنان‌شان بر خلاف موازینی است که عمری از آن سخن گفته‌اند

احمد مسجدجامعی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با انتقاد از اظهارات برخی روحانیون درباره نحوه مواجهه با اعتراضات مردمی نوشت: این روزها کسانی فرمایشاتی می‌کنند که جوهر سخنان‌شان برخلاف موازینی است که عمری از آن سخن گفته‌اند.

انتقاد مسجدجامعی از اظهارات برخی روحانیون برای برخورد با معترضان؛ سخنان‌شان بر خلاف موازینی است که عمری از آن سخن گفته‌اند
کد خبر: 577292
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۷:۱۰:۰۰

احمد مسجدجامعی در یادداشتی از اظهارات برخی روحانیون درباره نحوه مواجهه با اعتراضات مردمی انتقاد کرد.

به گزارش شرق، مسجدجامعی نوشت: در این روزهایی که بر ما می‌گذرد، گاهی کسانی فرمایشاتی می‌کنند که جوهر سخنان‌شان برخلاف موازینی است که عمری از آن سخن گفته‌اند و دیگران را به آن دعوت کرده‌اند و می‌کنند؛ کسانی که از برتری مردم‌سالاری دینی و جایگاه والای ارزش‌های اسلامی ـ انسانی و عدالت علوی و فقرزدایی و تأکید بر نامه امیرالمؤمنین علی (ع) به مالک اشتر به‌عنوان منشور حکمرانی داد سخن داده‌اند و در نقد و رد حقوق بشر غربی سخن‌ها گفته‌اند و از نقص و نقض آن در آن سوی عالم فراوان گفته‌اند؛ از‌جمله اینها یکی از نمایندگان مجلس خبرگان است که به‌تازگی گفته است: اگر مانعِ قانونی نبود، حزب‌الله در همان لحظات اول، اغتشاشگران را جارو می‌کرد. روحانیتی که ما می‌شناختیم این‌گونه سخن نمی‌گفت و با این شیوه با مردم برخورد نمی‌کرد. ملاک رفتار آنها پیش و بیش از قانون، شرع و عرف و عقل و اخلاق و اصلا خود انسانیت بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • یه دردمند ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

    جناب مسجد جامعی گفتید: وحانیتی که ما می‌شناختیم این‌گونه سخن نمی‌گفت. درست گفتی. و اینگونه سخن نمی گویند و نخواهند گفت.
    اما اینگونه سخن گفتن را از آقا فریدون شما آموخته اند که منتقدان (نه اغتشاشگران و دشمنان نظام) را با القاب و عناوینی که خود شایسته آن بود نوازش می کرد!!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها