کد خبر: 580468
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۰۷:۵۳:۵۵
| |

آغاز جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی نمایندگان در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور ۲۰۷ نماینده آغاز شد.

آغاز جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت
کد خبر: 580468
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۰۷:۵۳:۵۵

جلسه علنی امروز (سه‌شنبه دهم آبان) مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

به گزارش فارس، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و نماینده استیضاح‌کننده وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به وزیر اظهار کرد: برای اداره وزارتخانه علاوه بر سلامت نفس، کارآمدی و شجاعت و توانمندی لازم است، شجاعت، برای مقابله با فساد و رانت است.

وی افزود: امروز صرفاً به موضوع خودرو و واردات  آن می‌پردازم. ما از دولت فسادستیز و انقلابی آقای رئیسی انتظار داشته و داریم تا در برابر زیاده‌خواهی زیادهخواهان به ویژه خودروسازان بایستد، نه اینکه خدایی نکرده با آنها همراهی کند. مگر رهبر انقلاب نفرمودند مردم از خودروسازان ناراضی هستند و حق با مردم است؛ بفرمایید در راستای رضایتمندی مردم چه کرده‌اید؟

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس خاطر نشان کرد: مگر در جلسه سران قوا قول ندادی که اجازه افزایش قیمت خودرو را نمی‌دهید و در جهت کاهش قیمت قدم برمی‌دارید؟ ما خرید خودرو را برای مردم و جوانان را تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی کرده‌ایم و اگر افزایش قیمت‌ها دهن‌کجی به مردم نیست پس چیست؟

این خبر در حال تکمیل است .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها