کد خبر: 589107
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

معاون سیاسی سپاه:

معنای دیکتاتور را از کسانی که ضد نظام شعار می‌دهند بپرسید، جوابی ندارند

معاون سیاسی سپاه گفت: اگر از کسانی که شعارهایی ضد این نظام می‌دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می‌دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.

معنای دیکتاتور را از کسانی که ضد نظام شعار می‌دهند بپرسید، جوابی ندارند
کد خبر: 589107
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۳:۴۰:۰۰

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در هیئت رزمندگان اسلام یزد، با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند سعی دارند تا در جنگ روایت‌ها با روایت سازی نادرست، ارزش‌ها را جابجا کنند، گفت: وقتی خبر ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه منتشر شد، عده‌ای برایشان سوال شد که «مگر علی (ع) نماز می‌خواند؟»؛ این مثال تاریخی نمودی از تلاش دشمن برای جابجایی ارزش‌ها در جنگ روایت است.

به گزارش مهر، جوانی با اشاره به اینکه امروز دشمن جرأت تصرف خرمشهر و بمباران نیروگاه‌ها را ندارد اما تلاش می‌کند تا مغزها و دل جوانان را تصرف کند، تصریح کرد: امروز جهاد تبیین نیروهای انقلابی این است که افرادی را که تحت تأثیر روایت دشمن قرارگرفته‌اند را آگاه کنند و آنها را از چنگال دشمن خارج کنند.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: اگر از کسانی که شعارهایی ضد این نظام می‌دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می‌دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.

او تأکید کرد: باید با روایت‌های درست مصونیت ایجاد کرد؛ چراکه جنگ شناختی با ابزار و وسایلی که دارد یک جنگ بسیار خطرناک است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها