کد خبر: 590130
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

کنایه تند یک روزنامه اصولگرا به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

از همراهی برخی در زمان حیات با جریان مخالف انقلاب می‌توان فهمید اگر امروز بودند چه موضعی می‌گرفتند

روزنامه جوان نوشت: از مواضع برخی شخصیت‌های انقلاب که در زمان حیات خود حوادثی را دیدند و با جریان مخالف انقلاب همراهی یا سکوت کردند می‌توان فهمید اگر امروز بودند در مقابل اغتشاشات اخیر چه موضعی می‌گرفتند.

کنایه تند یک روزنامه اصولگرا به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: 590130
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه جوان در یادداشتی به مصاحبه‌های اخیر روزنامه جمهوری اسلامی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد و به کنایه نوشت: از مواضع برخی شخصیت‌های انقلاب در زمان حیاتشان که با جریان مخالف انقلاب همراهی یا سکوت کردند می‌توان اگر امروز بودند چه موضعی می‌گرفتند. روزنامه جمهوری اسلامی به تازگی در مصاحبه یا چهره‌های سیاسی از آنان پرسیده اگر آیت‌الله هاشمی زنده بود در مواجه به بحران اخیر چه موضعی می‌گرفت.

به گزارش جوان، قطعاً حاج قاسم اگر امروز حضور داشتند برای جوانان فریب خورده در آشوب‌های اخیر نیز نگران می‌شدند و حتماً ایشان میان فریب‌خوردگان و اشراری که طلبه بسیجی را شکنجه کرده و گلوی مأمور پلیس را پاره کردند و مردم را در کوچه و خیابان و حرم شاهچراغ به شهادت رساندند، تفکیک قائل می‌شدند و باز حتماً این شهید بزرگوار با فعالان فتنه و لیدر‌های آشوب مرزبندی خود را آشکارا اعلام می‌کردند.

این روزنامه در ادامه نوشت: از مجموع رفتار‌های ایشان در زمان حیاتشان و موضع‌گیری‌هایی که داشتند و همچنین محتوای وصیت‌نامه این عزیز می‌توان پاسخ این سؤال را داد که اگر حاج قاسم امروز بودند در مقابل این حوادث و شورش‌ها و بحران آفرینی‌ها چه رفتار داشتند؟ کما اینکه از مواضع برخی شخصیت‌های انقلاب که در زمان حیات خود حوادثی را دیدند و با جریان مخالف انقلاب همراهی یا سکوت کردند می‌توان فهمید اگر امروز بودند در مقابل اغتشاشات اخیر چه موضعی می‌گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها