کد خبر: 594297
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۰:۱۴
| |

توصیه ارگان رسانه‌ای دولت به امام جمعه مسجد مکی:

عبدالحمید اگر دلخوری از حاکمیت دارد نباید آن را در مسائل اساسی مانند فلسطین دخیل کند

روزنامه ایران نوشت: این عالم اهل سنت، چه بحق و چه به ناحق اگر دلخوری از حاکمیت دارد نباید آن را در اظهاراتش پیرامون مسأله‌ای اساسی همچون فلسطین دخیل کند.

 عبدالحمید اگر دلخوری از حاکمیت دارد نباید آن را در مسائل اساسی مانند فلسطین دخیل کند
کد خبر: 594297
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۰:۱۴

روزنامه دولتی ایران از مولوی عبدالحمید خواسته اگر دلخوری از حاکمیت دارد نباید آن را در اظهاراتش درباره مسائل اساسی مانند فلسطین دخیل کند.

به گزارش ایران، نوع ورود عبدالحمید به مسأله فلسطین با آن ادبیات خاص، ریشه در یک مسأله دارد. امام جمعه اهل سنت زاهدان، کاملاً به این موضوع بصورت سکولار نگاه کرده و از طیف علمای سکولار اهل سنت به حساب می‌آید. در ایران باید حداقل‌هایی برای اظهارات علما وجود داشته باشد. بر فرض اینکه شما برخی از اتفاقات جمهوری اسلامی را نپذیرید و حتی بر عملکرد نظام اسلامی نقد داشته باشید، از شما به عنوان عالم اهل سنت توقع می‌رود که موضع واقعی نسبت به موضوع فلسطین داشته باشید. 

روزنامه دولت در پایان تاکید کرده است: این عالم اهل سنت، چه بحق و چه به ناحق اگر دلخوری از حاکمیت دارد نباید آن را در اظهاراتش پیرامون مسأله‌ای اساسی همچون فلسطین دخیل کند. ورود این چنینی به قضیه‌ای که در میان اکثریت علمای اهل سنت مشخص است عجیب بوده و بازتاب بدی هم داشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها