کد خبر: 607409
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

درخواست وزیر بهداشت از وعاظ برای ورود به مساله جمعیت!

وزیر بهداشت از وعاظ و روحانیون درخواست کرد که به مساله افزایش جمعیت ورود کنند.

درخواست وزیر بهداشت از وعاظ برای ورود به مساله جمعیت!
کد خبر: 607409
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۰:۰۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این‌که مقوله جوانی جمعیت از مهمترین مسائل امروز کشور است، گفت: وعاظ و مبلغان دینی با تبیین و آگاهی بخشی می توانند در تحقق سیاست های حوزه جمعیت نقشی مؤثر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی در دیدار با جامعه مبلغان دینی و وعاظ کشور، افزود: وزارت بهداشت با راه اندازی قرارگاه جوانی جمعیت همه مساعی خود را برای پیشگیری از معضل بزرگ سالخوردگی کشور به کار بسته و در این راه به کمک تمام بخش‌ها به ویژه بخش‌های فرهنگی و جامعه محترم وعاظ و مبلغین نیاز دارد؛ زیرا تشویق به فرزندآوری نیازمند پیوست فرهنگی است.

عین اللهی خاطرنشان کرد: «وزارت بهداشت، مجری طرح‌های فرهنگی فراگیری از جمله طرح «معرفت» برای دانشجویان علوم پزشکی و ۳ هزار استاد و عضو هیات علمی دانشگاه‌ها بوده و اواخر اردیبهشت امسال نیز جشنواره قرآنی دانشگاهیان را با مشارکت ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه ‌های علوم پزشکی برگزار می‌کند که در تمام این برنامه‌ها به راهنمایی و کمک جامعه مبلغین و وعاظ نیازمندیم».

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تأسیس شورای فرهنگی در بیمارستان‌های کشور به عنوان یکی از اقدامات حوزه سلامت گفت: «برای غنی‌تر شدن برنامه‌های این شوراها نیازمند راهنمایی مبلغین دینی هستیم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آمادگی دارد در این زمینه با جامعه مبلغین همکاری کند»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها