کد خبر: 609251
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۹:۰۰:۲۹
| |

ادعای روزنامه کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب نماز «باشکوه» عیدفطر را سانسور کردند

روزنامه کیهان نوشت: مردم درنماز عید سعید فطر بیش از سال‌های گذشته و پرشورتر و با انگیزه‌‌‌‌تر از همیشه در صحنه حاضر شدند اما برخی رسانه‌های داخلی طیف مدعی اصلاحات نیز همصدا با رسانه‌های دشمن، این تصاویر زیبا و افتخارآمیز را سانسور کردند.

ادعای روزنامه کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب نماز «باشکوه» عیدفطر را سانسور کردند
کد خبر: 609251
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۹:۰۰:۲۹

روزنامه کیهان مدعی شد روزنامه‌های اصلاح‌طلب «نماز باشکوه عیدفطر» را سانسور و «سر خود را زیر برف» کرده‌اند.

به گزارش کیهان، ملّت ایران نه تنها در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس، بلکه در نماز عید سعید فطر نیز بیش از سال‌های گذشته و پرشورتر و با انگیزه‌‌‌‌تر از همیشه در صحنه حاضر شدند و جواب دندان‌شکنی به بدخواهان و دشمنان وحدت و انسجام مردم ایران دادند. اما نکته قابل‌توجه و البته قابل‌تأمل این‌جاست که برخی رسانه‌های داخلی طیف مدعی اصلاحات نیز همصدا با رسانه‌های دشمن، این تصاویر زیبا و افتخارآمیز را سانسور کردند. رسانه‌هایی که در جریان اغتشاشات پاییز گذشته در هماهنگی خاصی آتش بیار معرکه بودند و تقلای فراوانی برای تعمیم دادن آشوب‌ها به کل کشور و مردم با تحلیل رویگردانی قاطبه ملت از نظام و دین و مقدسات داشتند، در مواجهه با این حضور حماسه‌ساز و کم‌نظیر سر در زیر برف کردند. 

روزنامه کیهان مدعی شد: نگاهی به صفحه اول روزنامه‌های منتسب به طیف مدعی اصلاحات بار دیگر نشان داد که این جریان چگونه واقعیت اقتدار روحی و معنوی ملت ایران را انکار یا تحریف می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها