کد خبر: 613554
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۴:۱۰:۳۳
| |

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران:

دختران در جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا برخوردار نیستند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای توجه به ظرفیت‌های بانوان و دختران کشور بوده است.

دختران در جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا برخوردار نیستند
کد خبر: 613554
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۴:۱۰:۳۳

کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به نام‌گذاری روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، اظهار کرد: این بیانگر اهمیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای دختران قائل است و توجه به آنها را در دستور کار قرار داده است. این دختران مادران آینده هستند و قرار است آنها قهرمان‌پرور، شهیدپرور و نخبه‌پرور باشند.

به گزارش ایسنا، صدیقی با بیان اینکه دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای توجه به ظرفیت‌های بانوان و دختران کشور بوده است. ما اکنون شاهد حضور بانوان در حوزه‌های علمیه و پرورش صدها مجتهد، فقیه و نویسنده در این مراکز هستیم. در حوزه دانشگاهی و علمی و ورزشی نیز زنان ما رشد قابل توجهی داشتند. با حفظ حجاب اسلامی در میادین مختلف ورزشی حضور پیدا کرده و کسب مدال کرده‌اند، بدون اینکه کوچکترین خدشه‌ای به حجاب آنها وارد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها