کد خبر: 629152
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۲۰:۵۰:۳۱
| |

سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز:

دشمن می‌خواست دلار را به بالای ۱۰۰ هزار تومان برساند اما اکنون حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای تومان ثابت ماند

امام جمعه اهواز معتقد است تعداد زیادی تحمل شنیدن دستاوردهای دولت را ندارند.

دشمن می‌خواست دلار را به بالای ۱۰۰ هزار تومان برساند اما اکنون حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای تومان ثابت ماند
کد خبر: 629152
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۲۰:۵۰:۳۱

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تعداد زیادی تحمل شنیدن دستاوردهای دولت را نداشتند، گفت: مطالبه مردم بحق است اما مسئولان باید علاوه بر تشریح دستاوردها، قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مردم را تثبیت کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز، سوم شهریور در اهواز گفت: اینکه چرا در مسائل اقتصادی اینقدر لنگ می‌زنیم به دلیل این است که تعداد زیادی از پایه‌های اقتصادی ما بر پایه دلار است و دشمن حدود ۵۰ تا ۶۰ سال در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است. برای همین می‌خواستند دلار را به بالای ۱۰۰ هزار تومان برسانند اما اکنون در حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای تومان ثابت مانده است و این موضوع نتیجه انجام کارهای زیادی است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تعداد زیادی تحمل شنیدن دستاوردهای دولت را نداشتند، گفت: مطالبه مردم بحق است اما مسئولان باید علاوه بر تشریح دستاوردها، قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مردم را تثبیت کنند نه اینکه دلالان بتوانند قیمت‌ها را بالا ببرند. هر وقت دشمن اراده کند در قالب دلال‌های از خدا بی‌خبر در بازار ورود پیدا می‌کند و مردم را به زحمت می‌اندازد.

موسوی‌فرد افزود: برای عراقی‌ها فرقی نمی‌کند یک زائر پاکستانی، ایرانی یا اهل کجا است و تنها به زائران خدمت می‌کنند و نو ترین پتوی خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند و در طول سال شاید خودشان یک وعده غذایی که برای زائران می‌گذارند را نداشته باشند. ما هم باید همین حرکت را انجام بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها