کد خبر: 634897
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۲۱:۲۱:۴۹
| |

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد:

سعی دولت برگرداندن حکومت بر ریل انقلاب است/ فرهنگ در اولویت

وزیر ارشاد گفت: دولت انقلابی تمام تلاشش برگرداندن حرکت عمومی کشور بر ریل انقلاب و آرمان‌های آن است و فرهنگ در اولویت قرار دارد.

سعی دولت برگرداندن حکومت بر ریل انقلاب است/ فرهنگ در اولویت
کد خبر: 634897
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۲۱:۲۱:۴۹

در آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قصد سرمایه گذاری وسیع در حوزه کودک و نوجوان را داریم.

به گزارش دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان گفت: ما در دولت بنای خود را بر این گذاشتیم که فرهنگ در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد، دولت انقلابی تمام تلاشش برگرداندن حرکت عمومی کشور بر ریل انقلاب و آرمان‌های آن است.

اسماعیلی در ادامه گفت: در حوزه فرهنگ مشکلات بسیاری داریم که یکی از آن بخش‌ها حوزه کودک و نوجوان است که قصد سرمایه گذاری وسیع در این حوزه را داریم. زیرا این نسل نسل پیشتاز ما است.

وزیر ارشاد در ادامه سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: من امروز تمامی معاونین فرهنگ و هنر را خواهش کردم تا همراه من باشند تا در کنار شما اعلام کنیم که در حوزه فرهنگ بنای اصلی ما بر اموزش وتعلیم این نسل است.

او در پایان نیز اضافه کرد: دولت انقلابی در این دوره بنا بر این دارد که فرهنگ و هنر در خاستگاه حقیقی خود قرار بگیرد و دوستان ما به دنبال ایجاد زنگ سینما در مدارس هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها