کد خبر: 637165
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۳۰:۲۹
| |

3هزار و 2نفر رای انتخابات ثبت‌نام کردند/ فقط 9 درصد از ثبت‌نام کنندگان خانم هستند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بیش از 3هزار نفر در مرحله دوم انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۹۱ درصد آقایان و ۹ درصد خانم‌ها هستند.

3هزار و 2نفر رای انتخابات ثبت‌نام کردند/ فقط 9 درصد از ثبت‌نام کنندگان خانم هستند
کد خبر: 637165
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۳۰:۲۹

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز با اشاره به آخرین آمار مربوط به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا ظهر روز سوم(امروز) مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۳۸۹ نفر دیگر ثبت نام کردند و مجموعا ۳ هزار و ۲ نفر به طور قطعی، داوطلب انتخابات مجلس شدند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به ترکیب جنسیتی ثبت نام نهایی تا این لحظه، اظهار کرد: ۹۱ درصد آقایان و ۹ درصد خانم‌ها هستند. ترکیب سنی داوطلبان هم از بین این مجموعه ۳۰ تا ۴۰ سال ۳۴ درصد، ۴۰ تا ۵۰ سال ۳۵ درصد، ۵۰ تا ۶۰ سال ۲۴ درصد و ۶۰ تا ۷۵ سال ۶ درصد از ثبت نام کنندگان تا این لحظه را به خود اختصاص می‌دهند.

وی همچنین به رتبه‌بندی استانی اشاره کرد و گفت: استان‌های پیشرو به ازای هر کرسی به ترتیب استان البرز، استان قم، استان تهران، استان چهارمحال و بختیاری، استان خراسان رضوی، استان اصفهان، استان اردبیل، استان کرمانشاه، استان زنجان و استان لرستان هستند.

اسلامی یادآور شد: داوطلبان مدیریت زمانی داشته باشند که تا چهارشنبه سوم آبان ساعت ۱۸ این فرصت باقی است که با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، ثبت نام خود را نهایی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها