کد خبر: 639427
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۰:۵۴
| |

سیدعلی خمینی نوه امام خمینی (ره):

صهیونیسم داعش جهان یهود است/ داعش و داعشی به ریش نیست بلکه به جهل و بنیادگرایی است

سیدعلی خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم داعش جهان یهودیت است گفت: داعش و داعشی به ریش نیست، به پرچم سیاه و سبز و آبی نیست و به لباس بلند و کوتاه هم نیست. هویت داعش جهل به انضمام بنیادگرایی است.

صهیونیسم داعش جهان یهود است/ داعش و داعشی به ریش نیست بلکه به جهل و بنیادگرایی است
کد خبر: 639427
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۰:۵۴

سیدعلی خمینی، نوه امام خمینی(س) معتقد است صهیونیسم «داعش جهان یهودیت» است.

به گزارش جماران، سیدعلی خمینی گفت: دردآور و عبرت‌آموز از ناحیه‌ای و مضحک از ناحیه ی دیگر این است که آن مسئول رژیم صهیونیستی گفته ما داریم با داعش می‌جنگیم و همان طور که داعش را نابود کردیم، حماس را هم نابود می‌کنیم! 

سیدعلی خمینی ادامه داد: داعش و داعشی به ریش نیست، به پرچم سیاه و سبز و آبی نیست و به لباس بلند و کوتاه هم نیست. هویت داعش جهل به انضمام بنیادگرایی است. این را همه دنیا فهمیدند، شناختند و در مقابلش ایستادند.

وی اظهار داشت: دردآور و عبرت‌آموز از ناحیه‌ای و مضحک از ناحیه دیگر این است که آن مسئول رژیم صهیونیستی گفته ما داریم با داعش می‌جنگیم و همان طور که داعش را نابود کردیم، حماس را هم نابود می‌کنیم! دروغ در دروغ، کذب از سر تا پا! اولاً: مگر شما داعش را نابود کردید؟! شما کجای معرکه با داعش بودید؟! شما خود در تأسیس داعش متهم هستید.

نوه امام تأکید کرد: اگر ما در دین اسلام داعشی داشتیم، دین یهود هم داعشی دارد؛ همچنان که بودایی و دیگران هم داعش دارند. مگر ما در میانمار آن جنایت‌ها را ندیدیم که به اسم دین مسلمانان را کشتند؟! شعرا، روشن‌فکران و هنرمندان جهان اسلام چقدر زحمت کشیدند تا ریشه‌های فکری و عاطفی این تفکر را از بین ببرند.

سید علی خمینی با اشاره به گفته مقام مسئول FBI مبنی بر اینکه: «یهودی ستیزی در آمریکا به بالاترین حد خود در طول تاریخ رسیده است»، افزود: یهودیان باید پیش و بیش از همه نگران باشد. شما باید نگران اعتبار دین یهود و صلح‌خواهی دین یهود باشید.

نوه امام خمینی(س) با تأکید بر اینکه بیت‌المقدس سرزمین مشترک همه ادیان ابراهیمی است، اظهار داشت: اگر شما هر سال دعا می‌کنید که در اورشلیم نماز بخوانید، ما هم دعا می‌کنیم که در بیت‌المقدس نماز بخوانیم. عقل می‌گوید این سرزمین مقدس و برای همه است.

وی افزود: آنچه امروز با چشم خودم دارم می‌بینم و مثل روز برای من روشن است، دست دشمن است که دارد هنرمندان و روشنفکران و به خصوص سینماگران جامعه ایران را متهم می‌کند که شما چرا ساکت هستید و چرا مقاومت نمی‌کنید؟ و چرا با اسراییل هستید! 

وی افزود: البته توقع جامعه از مسئولین سابق جمهوری اسلامی و گروه‌های مرجع بیشتر است، اما نباید بی انصافی کنیم و آنها را به دامن اسرائیل و صهیونیست‌ها بفرستیم. اشتباهی بالاتر از این نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲

    شماها مگه اصولگرا یا بنیاد گرا نیستین؟ نزار در موردت اون مثل عامی را بگم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها