کد خبر: 639863
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

اعتراض روزنامه اصولگرا به جریان «حزب اللهی» کشور؛ نابلدید! چرا در محکوم کردن حرف کارشناس شبکه افق با اطلاح‌طلبان همنوا شدید؟

روزنامه جوان نوشت: حزب‌اللهی‌ها در محکوم کردن اشتباه افراد منسوب به خودشان هم مسیر اشتباه می‌روند و تکه‌ای از پازل اصلاح‌طلبان می‌شوند. فکر می‌کنند اگر موضع‌گیری علنی نکنند، با آن اشتباه و آن فرد حاشیه‌ساز یکی می‌شوند.

اعتراض روزنامه اصولگرا به جریان «حزب اللهی» کشور؛ نابلدید! چرا در محکوم کردن حرف کارشناس شبکه افق با اطلاح‌طلبان همنوا شدید؟
کد خبر: 639863
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه جوان به اعتراض جریان «حزب اللهی» به اظهارات خانم کارشناس شبکه افق که گفته بود «مملکت برای حزب‌ اللهی هاست» انتقاد کرده است. 

به گزارش جوان، بخش‌های مهم مطلبی که جوان در این باره نوشته است را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • حرفی که همه هم می‌دانستند نادرست است. اما اصلاح‌طلبان در پس این هیاهو، هم جناح رقیب را زدند، هم شعار سیاسی قبلی خود را زنده کردند، هم حزب‌اللهی‌ها را وادار به واکنش کردند، هم جریان حزب‌اللهی و محجبه را زدند و هم هزار و یک کار دیگر که در تحلیل‌هایشان نمود داشت.
  •  اصولگرا و انقلابی و حزب‌اللهی هم که چندان کار رسانه‌ای و فضاسازی و عملیات روانی بلد نیست.
  • اما نابلدی حزب‌اللهی‌ها فقط در همین موضوع نیست. آنها در محکوم کردن اشتباه افراد منسوب به خودشان هم مسیر اشتباه می‌روند و تکه‌ای از پازل اصلاح‌طلبان می‌شوند. فکر می‌کنند اگر موضع‌گیری علنی نکنند، با آن اشتباه و آن فرد حاشیه‌ساز یکی می‌شوند. یعنی دیده‌اند که اصلاح‌طلبان یک کاسه‌شان کرده‌اند، حالا فقط دنبال این هستند که متهم نشوند. تبیین نادرستی یک موضع همیشه نیاز به موضع‌گیری علنی ندارد. فقط پازل دشمن نیست که نباید در آن افتاد، مراقب پازل رقیب هم باید بود.
  • منتقدان و مخالفان جریان اصلاح‌طلب، اگر رسانه انقلاب را در اختیار اصلاح‌طلبان قرار دهند، آن‌ها را به تریبون زنده دعوت کنند و افق فلسطین را از دریچه اصلاح‌طلبان ببینند، تیتر و عکس یک هیچ رسانه اصلاح‌طلبی نمی‌شوند و اصلاح‌طلبان به دنبال این نمی‌روند که به همه بگویند این حزب‌اللهی‌ها ما را به برنامه‌شان دعوت کردند، اما کم‌ترین خطایی که منسوبان به جریان حزب‌اللهی بکنند، پیراهن عثمان می‌شود.
  • تازه اگر پس از این جنجال، سایر حزب‌اللهی‌ها فرد خطاکار را محکوم کنند، باز هم اصلاح‌طلبان زبان به رضایت و تحسین نمی‌گشایند و حتماً با موضعی منفی واکنش نشان می‌دهند؛ موضعی همچون دوقطبی‌سازی و تفرقه‌افکنی بین حزب‌اللهی‌ها یا طعنه به اینکه از حرف قبلی خود برگشته‌اید یا مصادره به مطلوب که دیدید حرف ما درست بود؟ یعنی در نهایت هم از شمای حزب‌اللهی حتی وقتی موضع‌تان شبیه آن‌ها هم باشد، راضی نخواهند شد و حتی نخواهند گفت فلان حرف حزب‌اللهی‌ها درست است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها